تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش فدراسیون فوتبال ایران به خبر لغو بازی دوستانه با اردن

واکنش فدراسیون فوتبال ایران به خبر لغو بازی دوستانه با اردنامید جمالی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال اردن برای لغو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران نامه ای به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کرده یا خیر، گفت: تاکنون چنین نامه ای به دست ما نرسیده و بعید می دانم فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی اردن، درخواستی به فدراسیون فوتبال این کشور داده باشد.
 
رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین اردنی ها صرفا یک ادعا را مطرح کرده اند. زمانی که فدراسیون فوتبال ایران درخواست دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور را مطرح نکرده است، دلیلی ندارد آن ها با برگزاری این بازی مخالفت کنند.
 
اسامه طلال مدیر تیم ملی فوتبال اردن در مصاحبه با یکی از رسانه های عربی اعلام کرده بود کادرفنی تیم ملی این کشور به دلیل غیبت لژیونرها و همچنین برگزاری بازی دوستانه با تیم ایران در تهران با انجام شدن این بازی مخالفت کرده است.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش فدراسیون فوتبال ایران به خبر لغو بازی دوستانه با اردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..