تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی تلفنی ترامپ با ترزا می و آنگلا مرکل درباره سوریه

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از رویترز، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفتگوی تلفنی جداگانه‌ای با ترزا می نخست وزیر بریتانیا و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان داشته و درباره حمله موشکی هفته گذشته آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه رایزنی کرده اند.

ترزا می و مرکل در این گفتگوی تلفنی حمایت خود را از این اقدام آمریکا اعلام کرده و با ترامپ موافقت نمودند که این مساله اهمیت زیادی دارد که نظام بشار اسد را در قبال اقداماتی که انجام می دهد، پاسخگو کنند.

دفتر نخست وزیر بریتانیا نیز اعلام کرد: ترزا می و ترامپ موافقت کردند که هنوز فرصت وجود دارد تا روسیه را متقاعد کرد که روابط خود با بشار اسد رئیس جمهور سوریه را قطع کند.

سخنگوی دفتر ترزا می تاکید کرد: ترامپ در این گفتگوی تلفنی از نخست وزیر بریتانیا به خاطرحمایت از حمله موشکی هفته گذشته آمریکا به سوریه، تشکر کرده است.

در حالی که دولت سوریه بارها هرگونه دست داشتن در حمله شیمیایی اخیر در این کشور را رد کرده است ولی کشورهای غربی همچنان بر اتهامات خود پافشاری می کنند.

روسیه نیز خواستار انجام تحقیقات مستقل بین المللی شده است. این در شرایطی است که تناقض گویی مقام های آمریکایی درباره تحولات سوریه و راهبرد آتی واشنگتن در قبال دمشق ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی تلفنی ترامپ با ترزا می و آنگلا مرکل درباره سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..