تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فروش گلکسی اس 8 در کره جنوبی از نسل قبلی پیشی گرفته است

جدیدترین گزارش‌ها نشان از این دارند که میزان پیش فروش گلکسی اس ۸ در کره‌ی جنوبی بالاتر از نسل پیشین این گوشی‌ هوشمند بوده است.

تحلیل‌گران پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که فروش گلکسی اس ۸ از نسل پیشین این گوشی هوشمند یا همان گلکسی اس ۷ فراتر خواهد بود. با آغاز پیش فروش این گوشی هوشمند در شماری از کشور‌ها، شاهد انتشار آمارهایی هستیم که این پیش‌بینی را تصدیق می‌کنند. آخرین گزارش منتشرشده از وضعیت پیش فروش گلکسی اس ۸ نشان از این دارد که عملکرد پرچم‌دار جدید سامسونگ بسیار بهتر بوده است. پیش فروش گلکسی اس ۸ از هفتم آوریل، یعنی سه روز پیش در کره‌ی جنوبی آغاز شد و در طول این مدت، بیش از ۵۵۰ هزار هزار دستگاه از این محصول پیش فروش شده است.

رکورد ثبت‌شده از پیش فروش گلکسی اس ۸ همچنین از آمار پیش فروش گلکسی نوت ۷ در طول دو روز که ۴۰۰ هزار دستگاه ثبت شده بود، فراتر رفته است. با توجه به داده‌های موجود، گلکسی اس ۸ در طول دو روز، ۵.۵ برابر بیش از گلکسی اس ۷ پیش فروش شده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ موفق شده است با گلکسی اس ۸ عملکرد بهتری داشته باشد و وضعیت خود را بیش از پیش بهبود دهد. به نظر نمی‌رسد تقاضا برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به این زودی‌ها فروکش کند؛ چراکه هنوز عرضه‌ی جهانی این گوشی هوشمند آغاز نشده است و انتظار می‌رود آمارهای بهتری از ۲۱ آوریل هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی این گوشی منتشر شود.

با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد باید شاهد ثبت شدن آمار درخشانی از عملکرد مالی سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فروش گلکسی اس 8 در کره جنوبی از نسل قبلی پیشی گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..