تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهران مدیری: باورشان نمی‌شود کسی از سر دلسوزی حرف بزند بس که قلم‌ها را فروخته‌اند +فیلم

اظهارات تند مهران مدیری به منتقدانش:به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران مدیری مجری برنامه دورهمی در برنامه شب گذشته حرف‌هایی زد که نشان می‌داد از دست عده‌ای به شدت دلخور است. حرف‌هایی که مدیری در چند برنامه گذشته زد ظاهراً به مذاق عده‌ای خوش نیامده و او را متهم به سیاسی‌کاری کرده‌اند. همین موضوع باعث شد که او برخی از آنها را "قلم‌فروش" بخواند و اینگونه از آنها گلایه کند:

"الآن کسی باور نمی‌کند که حرفی را بزنی ولی در تیم کسی نباشی. به یک کمبود یا یک اشتباه اشاره کنی اما از جایی خط نگرفته باشی. تا دهان باز کنی می‌گویند این طرفدار آنهاست. معلوم نیست که چقدر گرفته تا این حرفها را بزند. بس که قلم‌ها را فروختند و زبان‌ها را برای خوشامد این و آن چرخاندند، باورشان نمی‌شود که بعضی‌ها از روی مصلحت و دلسوزی و بدون خودفروشی حرف می‌زنند. همه باید از ترس اینکه مُهر طرفداری و جیره‌خواری روی پیشانی‌شان از آن یا این یا قبلی نخورد خقه شوند و این همان چیزی است که آنهایی که سر کار هستند می‌پسندند".

گفتنی است؛ مهران مدیری در چند برنامه گذشته با اشاره به اقتصاد و اوضاع معیشتی مردم به طور کنایه‌آمیز حرف‌هایی زد که برخی رسانه‌ها در برابر او موضع گرفته و وی را متهم به طرفداری از جناح سیاسی خاصی کردند.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهران مدیری: باورشان نمی‌شود کسی از سر دلسوزی حرف بزند بس که قلم‌ها را فروخته‌اند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..