تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۸ فروردین کارنامه دکتری منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان سنجش در مورد انتشار کارنامه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۶ توضیحاتی داد.

بنابر اعلام سازمان سنجش، کارنامه در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان از نتیجه اولیه آزمون مطلع می شوند.

همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۶ بر روی سایت سنجش قرار می گیرد. داوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه کارنامه آنها منتشر می شود، مجاز به انتحاب رشته شده باشند می توانند برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی ار روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۶ تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۶ به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته با رعایت مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب کدرشته محل های مجاز اقدام کنند.

رای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان باید پس از مشاهده کارنامه خود از سایت سازمان سنجش به منظور انتخاب رشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته محل از سایت دانشگاه آزاد اقدام کنند.

امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از هر دو سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت مجزا امکان پذیر است.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۸ فروردین کارنامه دکتری منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..