تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کباب مرغ سوخاری

کد خبر: ۴۸۶۸۷۸

۷۵۹۴  بازدید

با مواد ساده که هر روز غذاهای تکراری با آنها درست می کنید، می توانید به آشپزی تان تنوع دهید و غذایی جدید درست کنید. کباب موغ سوخاری یکی از آن غذاهاست.

ماهنامه سفره ایرانی - ستایش پاکدل: با مواد ساده که هر روز غذاهای تکراری با آنها درست می کنید، می توانید به آشپزی تان تنوع دهید و غذایی جدید درست کنید. کباب موغ سوخاری یکی از آن غذاهاست.

مواد لازم:

سیب زمینی (ریز): یک کیلوگرم سینه مرغ: 500 گرم پنیر چدار: 300 گرم نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم فلفل قرمز (پودر شده): به مقدار لازم سیر (له شده): یک حبه

مواد لازم رویه:

تخم مرغ: 3 عدد پودر سوخاری: 2 پیمانه نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم سبزیجات معطر خشک: به مقدار لازم روغن: برای سرخ کردن
کباب مرغ سوخاری 

طرز تهیه:

1. سیب زمینی های ریز (به اندازه گردو) را در آب بپزید و سپس پوست آنها را جدا کنید.


2. سینه مرغ را به ابعاد کوچک (به اندازه سیب زمینی ها) برش دهید. به آنها نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز پودر شده و سیر له شده بیفزایید. پنیر را نیز به ابعاد کوچک (مانند مرغ) برش دهید.


3. به ترتیب سیب زمینی، مرغ و پنیر را در سیخ های چوبی از قبل در آب خیس خورده قرار دهید. برای تهیه رویه تخم مرغ ها را با نمک و فلفل کمی بزنید. سبزیجات معطر خشک و پودر سوخاری را نیز با هم مخلوط کنید.

4. سیخ های کباب را ابتدا در تخم مرغ فرو کنید و سپس در پودر سوخاری بغلتانید. آنها را در روغن داغ سرخ کنید تا طلایی و برشته شوند سپس سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کباب مرغ سوخاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..