تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: حمله موشکی آمريکا به سوريه کافی نيست/ باید به دمشق درسی داده می‌شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نت گازته ترکیه، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، می‌گوید: حمله موشکی آمریکا به سوریه کافی نیست.

وی دیروز در یک گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره حمله موشکی آمریکا به پایگاه الشعیرات سوریه با مطرح کردن ادعاهایی علیه نظام سوریه گفت: این اقدام آمریکا گامی دیر هنگام بود. به نظر من این اقدام کافی نیست. ما از قاتلی صحبت می‌کنیم که یک میلیون نفر را به قتل رسانده است. 

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به بحث‌هایی که درباره حمله شیمیایی در سوریه مطرح شده است، این بحث‌ها را فریبکارانه دانست وی گفت: مطرح کردن مداوم این موضوع مفهومی ندارد. مسئله موجود مسئله علت و معلول است. حملاتی که با تسلیحات متعارف صورت می‌گیرد نیز موجب مرگ انسان‌ها می‌شود پس باید آن را نیز پیگیری کرد. 

اردوغان افزود: باید (به دولت سوریه) درسی داده میشد. این اقدام مهم بود. 

وی گفت: این ادعا که در سوریه انبار سلاح‌های شیمیایی هدف قرار گرفت، دروغ است. امیدواریم موضوع به اقدامی که آمریکا انجام داد، محدود نشود و روسیه نیز وارد عمل شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا چنانچه تغییرات در قانون اساسی ترکیه در همه‌پرسی 16 آوریل تصویب شود، به حزب عدالت وتوسعه بازخواهد گشت؟ گفت: من رئیس موسس این حزب هستم. لذا پس از تصویب این تغییرات بلافاصله بار دیگر عضو این حزب خواهم شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: حمله موشکی آمريکا به سوريه کافی نيست/ باید به دمشق درسی داده می‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..