تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 9 در سه ماهه سوم سال میلادی و با قیمت 699 دلار معرفی خواهد شد

درحالی‌که اچ‌ام‌دی گلوبال، کمپانی مالک نوکیا، سه محصول جدید خود را معرفی کرده و انتظار می‌رود تا نوکیا 3، 5 و 6 طی هفته‌های آتی به بازار عرضه شود، بسیاری از کاربران منتظر معرفی سه محصول بعدی یعنی نوکیا 7، 8 و 9 هستند.

با توجه معرفی پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگی چون ال‌جی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی در ماه‌های اخیر، نوکیا تصمیم گرفته تا معرفی محصولات بالارده‌ی خود را به زمان دیگری موکول کند و به عقیده بسیاری، این تصمیم به‌درستی از سوی نوکیا اتخاذ شده است.

البته اچ‌ام‌دی خیال رقابت با گوشی‌هایی چون سامسونگ گلکسی S8، ال‌جی G6 و اچ‌تی‌سی U Ultra را در سر می‌پروراند اما قصد دارد کمی دیرتر پا به عرصه این رقابت بگذارد. حالا گزارشی جدید از نوکیا 9 خبر می‌دهد که این محصول در اواخر ماه جولای یا اوایل ماه گوست (مردادماه) معرفی شده و در سه ماهه سوم سال میلادی به‌دست مشتریان خواهد رسید.

به نظر می‌رسد که نوکیا 9، به‌صورت جهانی عرضه شود اما با توجه به کشور مورد نظر، قیمت آن متفاوت است. به‌عنوان مثال کاربران آمریکایی با قیمت 699 دلار به آن دسترسی خواهند داشت درحالی‌که کاربران در اروپا، برچسب قیمتی 749 یورویی را در مقابل خود خواهند دید.

در بازاری چون کشور هند هم قیمت آن 44999 روپیه است که تقریبا با همان قیمت 699 دلار برابری می‌کند.

علت اصلی عدم عرضه نوکیا 9 تا سه ماهه سوم سال، مشکلات تأمین پردازنده آن یعنی اسنپدراگون 835 است. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تمامی نسخه‌های این پردازنده در داخل گوشی گلکسی S8 سامسونگ به‌کار می‌رود. همچنین نباید فراموش کنیم که نوکیا، برای عرضه 6 یا 7 مدل تا آخر سال 2017 برنامه‌ریزی کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 9 در سه ماهه سوم سال میلادی و با قیمت 699 دلار معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..