تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند OnePlus 5 مجهز به رم ۸ گیگابایتی خواهد بود!

با توجه به اینکه عدد ۴ در فرهنگ چینی به بدشناسی معروف بوده، اننتظار می‌رود که شرکت وان‌پلاس پس از OnePlus 3T از OnePlus 5 برای نامگذاری گوشی جدید خود استفاده کند. طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که این گوشی نیز در رده گوشی‌های گرانقیمت قرار گیرد.

همانطور که گوشی OnePlus 3T جزو اولین گوشی‌هایی به شمار می‌رفت که از رم ۶ گیگابایتی برخوردار بود، طبق اطلاعاتی که اخیرا منتظر شده، گوشی هوشمند OnePlus 5 مجهز به ۸ گیگابایت رم خواهد بود. این مقدار دوبرابر رمی است که در اکثر پرچمداران امروزی شرکت‌های مختلف دیده می‌شود.

شرکت وان پلاس در گوشی جدید خود از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می کند، بدین ترتیب OnePlus 5 از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 540 برخوردار خواهد بود. همچنین نمایشگر این گوشی‌ همانند اغلب گوشی‌های رده بالای ۲۰۱۷ از حاشیه کمی برخوردار خواهد بود و احتمالا از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی برخوردار خواهد بود. بدین ترتیب OnePlus 5 اولین گوشی شرکت وان‌پلاس خواهد بود که با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ عرضه نمی‌شود. به علاوه استفاده از دوربین دوگانه در این گوشی دور انتظار نخواهد بود.

انتظار می‌رود که وان‌پلاس از این گوشی در نیمه دوم سال جاری و با قیمت نزدیک به ۵۰۰ دلار رونمایی کند.

مرتضی صفری

علاقه‌ فراوانی به تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم و از به اشتراک گذاشتن آموخته‌هام با دیگران لذت می‌برم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند OnePlus 5 مجهز به رم ۸ گیگابایتی خواهد بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..