تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها 

بعضی اوقات بازیگران برای بازی کردن در نقش خود افزایش وزن قابل توجهی را تجربه می‌ کنند که در زمان کوتاهی صورت می گیرد. زمانی که فصل سوم سریال فارگو Fargo در 19 آوریل از شبکه ي فاکس پخش شود ایوان مک گرگور در دو نقش متفاوت ظاهر خواهد شد. وی چنان در این سریال تغییر کرده که ممکن هست در نگاه اول این بازیگر مشهور را نشناسید. مک گرگور برای بازی در نقش دو برادر مو هاي خود را از ته زده و مقداری بر وزن خود افزوده هست.

مک گرگور تنها بازیگری نیست که به منظور به عهده گرفتن یک نقش چهره و بدن خود را دچار تغییرات شدیدی کرده هست. بازیگران بسیاری تمرینات طاقت فرسا و رژیم هاي خوراکی سخت را برای افزایش وزن و حجم ماهیچه ها جهت بازی در نقش افراد شرور، مشت زن ها و ماموران اف بی آی انجام داده اند که در ادامه شما را با تعدادی از آنها آشنا خواهیم کرد.

۱- هیلاری سوانک برای بازی در فیلم «دختر میلیون دلاری» ۹ کیلوگرم عضله به بدن خود اضافه کرد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

هیلاری سوانک برای بازی در فیلم «دختر میلیون دلاری» (Million Dollar Baby) اضافه بر تمرین مشت زنی به مدت ۹۰ روز کامل، روزی ۲۱۰ گرم پروتئین مصرف می کرد تا حجم عضلاتش افزایش یابد. سوانک در گفت و گو با وبسایت مووی وب (Movieweb) در این باره چنین می گوید: “برنامه ي تمرینی من شامل هرروز دو ساعت و نیم تمرین مشت زنی

و تقریباَ یک ساعت و نیم تا دو ساعت وزنه زدن به مدت ۶ روز در هفته بود. تهیه کنندگان فیلم از من خواسته شد که ۵ کیلوگرم بر وزن عضلات بدنم اضافه کنم اما من ۹ کیلوگرم عضله اضافه کردم. در زمان شروع تمرینات من ۵۰ کیلوگرم وزن داشتم و بعد از سه ماه تمرین وزن من به ۵۹ کیلوگرم رسید.

در بعضی موارد سفیده ي تخم مرغ را به صورت خام می خوردم زیرا نمیتوانستم ۸ تا ۱۲ سفیده ي تخم مرغ آب پز را در یک وعده ي خوراکی بخورم. اینکار سخت ترین کاری بود که تاکنون کرده بودم”.

۲- رایان رینولدز برای بازی در فیلم «بلید: سه گانگی» حدود ۱۲ کیلوگرم بر حجم ماهیچه هاي خود اضافه کرد و آن را تا زمان بازی در فیلم «فانوس سبز» حفظ کرد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

بابی استورم بعنوان مربی رایان رینولدز به وبسایت وب ام دی (WebMD) گفته هست که وی هر روز ۹۰ دقیقه را به مدت هفت ماه تمرین کرده تا وزن خود را به ۱۰۲ کیلوگرم برساند. استورم میگوید او برای بازی در فیلمهای کمدی و عاشقانه کمی سایز خود را کاهش می داد. در زمان بازی در فیلمهای بلید و فانوس سبز وی ۱۰۲ کیلوگرم وزن و ۸ درصد چربی داشت. برای کمدی هاي عاشقانه وزن او به ۸۲ کیلوگرم کاهش یافته و میزان چربی بدن او نیز ۱۱ درصد بود”.

رینولدز در گفت و گو با مِنز فیتنس Men’s Fitness گفته که برای فیلم بلید سه گانگی Blade Trinity بعد از مصرف هرروز ۳٫۲۰۰ کالری و تمرینات سخت به مدت شش روز در هفته و به مدت ۳ ماه توانسته وزن ماهیچه هاي خود را ۱۲ کیلوگرم افزایش دهد.

۳- تام هاردی برای بازی در نقش بَین در فیلم «شوالیه ي تاریکی به پا می خیزد» حدود ۱۴ کیلوگرم بر وزن خود افزود

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

بعضی بر این باورند که تام هاردی برای بازی در نقش منفی بَین در فیلم شوالیه ي تاریکی به پا میخیزد The Dark Knight Rises افزایش وزن زیادی نداشته هست. قبل از پخش فیلم تعداد زیادی از طرفداران تام هاردی منتظر مشاهده وی با حجم چندان و ناخوشایندی از ماهیچه بودند زیرا در کمیک ها و انیمیشن هاي این فیلم، شخصیت بَین بسیار عضلانی بوده و می توانست وزنه هاي غیرقابل باوری را بلند کند.

تام هاردی بعدها در گفت و گو با ساین مووی CineMovie گفت که وی تا ۸۷ کیلوگرم وزن خود را افزایش داده هست و از افزایش وزن خود در این فیلم دفاع کرد.هاردی در این مورد گفت: من در حال حاضر ۸۷ کیلوگرم وزن دارم. طرفداران بتمن از من انتظار داشتند که وزنم را به ۱۰۰ کیلوگرم برسانم. حتی ۲۰۰ کیلوگرم. من یک آدم عادی هستم.

بتمن مثل سوپرمن و اسپایدرمن به مردم زیادی تعلق دارد. تعداد زیادی از مردم انها را دوست دارند. او به تمام مردم تعلق دارد و وقتی شما وارد چنین نقشی می شوید شکست می خورید. و گرچه مورد قضاوت قرار می گیرید. من انسان هستم و خیلی چیزها را می خوانم. من نظرات مردم را می خوانم و ناراحت می شوم. ولی نمی توانم برای همه ي ناراحت شوم.

من فقط نقشی که میخواهند را بازی میکنم و سعی میکنم برترین عملکرد را داشته باشم. فقط به من اعتماد داشته باشید. من به نولان کریستوفر نولان کارگردان فیلم اطمینان دارم.

۴-رنی زلوگر برای بازی در فیلم «بریجت جونز: نکته ي ریز» روزی ۴٫۰۰۰ کالری انرژی دریافت می کرد تا به وزن لازم برسد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

بر زمینه گزارش ها رنی زلوگر برای بازی در قسمت دوم فیلمهای بریجت جونز با نام بریجت جونز نکته ي ریز Bridget Jones: The Edge of Reason در سال ۲۰۰۴ با مصرف هرروز بیش از ۴٫۰۰۰ کالری سایز خود را از ۴ به ۱۴ رساند.

اگرچه وی برای قسمت سوم این فیلم با عنوان بچه ي بریجت جونز (Bridget Jones’s Baby) نیز قصد داشت وزن خود را افزایش دهد اما شارون مگوایر کارگردان فیلم او را از اینکار منصرف کرد. گرچه در نهایت وی یک تا دو کیلوگرم وزن خود را افزایش داد.

زلوگر در گفت و گو با روزنامه ي دیلی تلگراف چنین گفت شارون امیدوار بود که ما بتوانیم نشان دهیم که بریجت به وزن ایده آل خود رسیده هست اما این موضوع بدین معنا نباشد که زندگی او در برترین شرایط ممکن قرار دارد.

۵- ایوان مک گرگور برای بازی در دو نقش در فصل بعدی سریال «فارگو» وزن خود را افزایش داده هست

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

مک گرگور در اکتبر قبل با حضور در برنامه ي زنده ي جیمی کیمل اعلام کرد که در حال آماده شدن برای بازی درنقش دو برادر دوقلوی متفاوت هست. وی در این باره چنین گفت من باید هرروز مقدار غذای بیشتری بخورم تا کمی وزنم را افزایش دهم و همین حالا نیز اینکار را آغاز کرده ام… فقط غذا می خورم. هر چیزی که دوست داشته باشم و هر وقت که بخواهم.

۶- مت دیمون برای بازی در فیلم «خبرچین» حدود ۱۴ کیلوگرم بر وزن خود افزود

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

مت دیمون برای بازی در نقش مارک ویتاکر، معاون رییس جمهوری که به خبرچین سازمان سیا تبدیل می شود در فیلم خبرچین The Informant در سال ۲۰۰۹ نه تنها وزن خود را افزایش داد بلکه از اینکار نیز لذت برد. وی در گفت و گو با انترتینمنت ویکلی Entertainment Weekly در این باره چنین گفت بدنم واقعاً شل و ول شده بود.

من به شدت غذا و مشروبات کم الکل میخوردم. بین هر وعده ي خوراکی در رستورانهاي مک دونالد غذای درجه یک انها را میخوردم و بعد از آن نیز چیپس هاي مارک دوریتوس Doritos را به آن اضافه میکردم. انگار در بهشت بودم.

۷- جورج کلونی برای بازی در فیلم «سیریانا» حدود ۱۴ کیلوگرم وزن خود را افزایش داد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

جورج کلونی از افزایش وزن خود برای بازی در نقش یک مامور پنهان سیا در فیلم سیریانا Syriana در سال ۲۰۰۵ رضایت نداشت. کلونی در این باره می گوید اصلا چیز جالبی نبود. در زمان فیملبرداری این فیلم اصلاً به من خوش نگذشت. این موضوع را توهینی به فیلم و یا گاگان استفن گاگان کارگردان فیلم ندانید. آن سال برای من بسیار سخت گذشت.

۸- شارلیز ثرون برای بازی در فیلم «هیولا» ۱۴ کیلوگرم بر وزن خود افزود و بعد از پایان فیلمبرداری نیز به سرعت آن را کم کرد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

شارلیز ثرون در گفت و گو با گوریلا تراولر Guerrilla Traveler در این باره گفته هست که وی برای بالا بردن وزن خود از غذا هاي پرچرب و فست فودی بهره گیری کرده تا بتواند نقش یک روسپی که به قاتل سریالی تبدیل میشود را در فیلم هیولا Monster در سال ۲۰۰۳ بازی کند. وی میگوید من ابتدا با خوردن نان شیرینی هاي کریسپی کریم Krispy Kreme شروع کردم

اما بعد از مدتی از انها خسته شدم. من عاشق چیپس سیب زمینی هستم و این علاقه به نفعم به پایان رسید. من معمولا نمک چندان میخورم بنابراین با خوردن چیپس سیب زمینی میتوانستم نمک زیادی هم مصرف کنم بدون اینکه کسی متوجه شود.شارلیز ثرون برای بازی در این فیلم جایزه ي اسکار برترین بازیگر نقش اول زن را بدست آورد.

۹- بردلی کوپر برای بازی در فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» حدود ۱۸ کیلوگرم وزن خود را افزایش داد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

بردلی کوپر برای بازی در نقش کریس کایل از تفنگداران ویژه ي دریایی ارتش ایالات متحده در فیلم تک تیرانداز آمریکایی American Sniper وزن خود را به ۱۰۲ کیلوگرم رساند. وی که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه ي اسکار شد در گفت و گو با مِنز هِلث Men’s Health گفته هست که برای رسیدن به این وزن در مدت ده هفته مجبور بوده روزی دو بار تحت کنترل یک مربی بدنسازی ورزش کند.

در تمرین اول که در ساعت ۵ صبح آغاز می شد انها بر روی تمرینات ساختاری مثل ددلیفت deadlift و اسکوات کار می کردند تا بتوانند ساختار پایه ي لازم برای افزایش توده ي بدن را فراهم کنند. تمرین دوم عصر انجام می شد و اکثر بر تمرینات سنتی افزایش حجم عضله تمرکز داشت. کوپر برای رسیدن به شرایط جسمانی کریس کایل به هر دو نوع تمرین نیاز مبرم داشت.

۱۰- کریستین بیل با خوردن نان شیرینی و چیزبرگر برای بازی در فیلم «حقه بازی آمریکایی» بیش از ۱۹ کیلوگرم وزن خود را افزایش داد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

بیل برای بازی در فیلم حقه بازی آمریکایی American Hustle وزن خود را از ۸۴ کیلوگرم به ۱۰۳٫۵ کیلوگرم رساند. وی همین طور مو هاي خود را از ته زده و آن قدر قوز کرد تا یکی از دیسک هاي کمر او دچار آسیب شد. این بازیگر چنان در این فیلم تغییر چهره داده بود که بازیگر مشهور دیگر فیلم یعنی رابرت دنیرو از دست اندرکاران فیلم پرسیده بود که کدام بَیل با وی در نخستین تمرین فیلم نقش بازی کرده هست.

۱۱- متیو مک کاناهی گفته که برای بازی در فیلم طلا با خوردن پیتزا بیش از ۲۳ کیلوگرم بر وزن خود افزوده هست

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

مک کاناهی نیز از افزایش وزن خود لذت برده هست. او در گفت و گو با گراهام نورتون گفت که او در این مدت به علایقش نه نگفته و آن را به قانونی برای خانواده اش نیز تبدیل کرده هست. وی در این باره می گوید:” هر شب می توانستیم پیتزا بخوریم و اگر بچه ها می خواستند در نیمه شب به سالن بولینگ بروند نیز کسی مخالفت نمی کرد. چیزبرگر و آبجو برای صبحانه نیز یک ایده ي دیدنی بود. من در مورد این قوانین بسیار شاد بودم. من چاق و شاد بودم.

با این وجود مک کاناهی در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» (Dallas Buyers Club) بیش از ۲۳ کیلوگرم از وزن خود را کاهش داد.

۱۲- راب مک اِلهِنی (Rob McElhenney) برای بامزه تر کردن شخصیتش در سریال ” در فیلادلفیا همۀ وقت} هوا آفتابی هست” در مدت ۵ ماه وزن خود را حدود ۲۳ کیلوگرم افزایش داد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

در مراحل نخست ي ساخت فصل هفتم سریال «در فیلادلفیا همۀ وقت} هوا آفتابی هست» (It’s Always Sunny in Philadelphia) راب مک الهنی، سازنده و بازیگر اصلی سریال، با خود فکر کرد که افزایش وزن راه خوبی برای دست انداختن سریالهای دیگر خواهد بود و اضافه بر این شخصیت مَک (Mac) را نیز دوست داشتنی تر خواهد کرد.

مک الهنی در صحبت هاي پشت صحنه ي سریال می گوید:” من در حال تماشای یک سریال کمدی بودم و ناگهان متوجه شدم که تمامی شخصیت هاي آن بسیار خوش تیپ و خوش فرم به نظر می رسند و با خود فکر کردم که تاکنون سریالی ندیده ام که کم کم زمان شخصیت هاي آن زشت تر و بد هیکل تر شوند.

سپس با خود گفتم که اگر قرار باشد این اتفاق در سریالی بیفتد بدون شکل آن سریال همین [در فیلادلفیا همه ي وقت هوا آفتابی هست] خواهد بود. من سعی کردم تا آن جایی که امکان دارد بدقیافه و بدشکل بنظر برسم”.مک الهنی در سال ۲۰۱۱ در صحبتی با نیک کرول پرده از راز افزایش وزن خود و غذاهایی که می خورد برداشت

و گفت: “در ابتدا کارم را با سینه ي مرغ، برنج و سبزیجات شروع کردم. اما وقتی به مدت ۴ ماه اینکار را انجام می دهید و مجبورید برای افزایش چربی هاي خود روزی سه چهار بار غذای پرکالری از جمله ۳ عدد سینه ي مرغ، دو پیمانه برنج و دو پیمانه سبزیجات یا به جای آنها یک ساندویچ مک دونالد بزرگ بخورید در می یابید

که خوردن یک ساندویچ مک دونالد بسیار راحت تر خواهد بود. سپس هر چند روز یکبار سه عدد نان شیرینی می خوردم و هر کدام از وعده هاي خوراکی هرروز ي من حاوی مقدار زیادی پروتئین پرکالری بود”.

۱۳- رایان گاسلینگ برای بازی در فیلم «استخوان هاي دوست داشتنی» با خوردن بستنی آب شده حدود ۲۸ کیلوگرم وزن خود را افزایش داد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

با این وجود وی هیچگاه در این فیلم بازی نکرد و در گفت و گو با هالیوود ریپورتر The Hollywood Reporter در مورد این موضوع گفت که پیتر جکسون کارگردان فیلم وقتی که دیده او ۲۸ کیلوگرم وزن خود را افزایش داده او را کنار گذاشته هست. گاسلینگ در این باره می گوید:زمانی که او مرا برای نقش در نظر گرفت من ۶۷ کیلوگرم وزن داشتم

و زمانی که برای فیلمبرداری حاضر شدم ۹۵ کیلوگرم بودم. ما دیدگاه متفاوتی نسبت به ظاهر نقشی که باید بازی می کردم داشتیم. من واقعا باور داشتم که وی باید اکثر از ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد. به همین علت برای افزایش وزنم هر وقت تشنه می شدم بستنی هاگان دَیز Haagen Dazs آب شده می خوردم.

گرچه گاسلینگ تصریح کرده بود که ظاهر جالبی نداشته هست اما از نظر او آن شرایط برای بازی کردن در نقش یک پدر داغدار مناسب بنظر می رسید. وی گفت: ” من واقعاَ به این موضوع ایمان داشتم. برای اینکار هیجان زده بودم. وقتی که برای فیلمبرداری حاضر شدم انها به من گفتند که شرایطت بسیار بد هست و من نیز در جواب گفتم

که می دانم شرایطم مفید نیست ولی آیا برای ایفای این نقش مناسب نیست؟ و انها گفتند نه و باید بروی وزنت را کاهش دهی… بهرحال من چاق بودم و نقشم را از دست دادم”.فران والش، همسر پیتر جکسون، اما تزلزل گاسلینگ در ایفای نقش را علت اصلی کنار گذاشتن وی اعلام کرده هست.

۱۴- رابرت دنیرو برای یک صحنه از فیلم گاو خشمگین بیش از ۲۷ کیلوگرم بر وزن خود افزود

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

رابرت دنیرو برای بازی در نقش جیک لاموتا بوکسور مشهور در فیلم گاو خشمگین Raging Bull حجم ماهیچه هاي خود را افزایش داده و زیر نظر خود لاموتا به تمرین پرداخت تا به شرایط آرمانی لاموتا در دوران اوجش برسد. حتی وی برای اینکه بتواند صحنه ي مبارزه را به خوبی بازی کند در ۳ مسابقه ي مشت زنی حقیقی شرکت کرد.

بدین منظور وی بیش از ۲۷ کیلوگرم بر وزن خود افزود که این موضوع باعث ناراحتی هایي از جمله اختلالات پوستی و تنفسی در دنیرو شد. اما ارزشش را داشت و دنیرو برای بازی در این فیلم جوایز گلدن گلوب و اسکار را از آن خود کرد.

۱۵- وینسنت دون آفریو برای بازی در فیلم «غلاف تمام فلزی» حدود ۳۲ کیلوگرم وزن خود را افزایش داد

افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها

 به گزارش پارس ناز دون آفریو برای بازی در نقش یک سرباز چاق به نام لئونارد در فیلم غلاف تمام فلزی Full Metal Jacket به کارگردانی استنلی کوبریک در سال ۱۹۸۷ وزن خود را تقریبا به ۱۲۸ کیلوگرم رساند.

اما اینکار برای وی آسان نبود. دون آفاریو در گفت و گو با روزنامه ي نیویورک تایمز گفته هست که این موضوع مسائل ساده اي مثل کفش پوشیدن یا در انظار عمومی ظاهر شدن را برای وی دشوار کرده بود. وی میگوید اینکار زندگی مرا تغییر داده بود. زن ها دیگر به من نگاه نمیکردند. مردم هر چیزی را دو بار به من میگفتند زیرا به خاطر چاقی فکر میکردند که من کودن هستم.

اما این مشکلات باعث نشد که وی یک بار دیگر اینکار را انجام ندهد. دون آفریو یک بار دیگر در سال 2002 برای بازی درفیلم دریای سالتون The Salton Sea بیش از ۲۰ کیلوگرم بر وزن خود افزود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش وزن های باورنکردنی بازیگران برای فیلم ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..