تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکالمه نوروزی ایرانیان با خارج و بالعکس ۵۴ میلیون دقیقه شد

مکالمه نوروزی ایرانیان با خارج و بالعکس ۵۴ میلیون دقیقه شد

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - شرکت ارتباطات زیرساخت در ایام نوروز امسال ،‌ 54 میلیون و 372 هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت شرکت زیرساخت، مهندس سهراب آغ بيات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام اين مطلب افزود: از این حجم مکالمه، 34ميليون و 947631دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و 19ميليون و 423918دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.

وي توضيح داد: بیشترین مسير ترافیک بين الملل مربوط به کشور های افغانستان، عراق، امارات، آمریکا، پاکستان، ترکیه، آلمان و کانادا بوده است.

مهندس آغ بيات ادامه داد: اوج ترافیک روزانه مربوط به روز سی اسفند 1395 همزمان با تحویل سال 1396 بوده است كه در این روز 5ميليون و 660619 دقیقه مکالمه مبادله شد.

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در پايان گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی فراهم کرده بود و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت های 24 ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان عزیز در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.

 


5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکالمه نوروزی ایرانیان با خارج و بالعکس ۵۴ میلیون دقیقه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..