تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره نقاشی با گچ در شهر فلوریدا+تصاویر

تاریخ انتشار : دوشنبه 10 / 04 / 2017 مشاهده : 31 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

جشنواره نقاشی , خیابان‌های مرکز شهر سیفتی هاربر فلوریدا، تماماً آماده‌ی رنگ آمیزی با هنر گچ بودند و نقاشی‌های گچی در این خیابان‌ها تا زمانی که باران آنها را بشوید، زنده خواهند ماند.

جشنواره نقاشی

جشنواره نقاشی , نهمین دوره‌ی فستیوال هنر نقاشی با گچ در 18 و 19 مارس 2017 در شهر فلوریدای آمریکا برگزار شد. این نمایشگاه هنری به روی تمام گروه‌های سنی باز است و نیازی به پرداخت هزینه‌ی ورودی ندارد.

البته برای شرکت در فستیوال هنر نقاشی با گچ و یا برای حضور به عنوان پشتیبان مالی (اسپانسر) می‌توانید از طریق ایمیل با مسئولین این فستیوال، تماس بگیرید.

خیابان‌های مرکز شهر سیفتی هاربر فلوریدا، تماماً آماده‌ی رنگ آمیزی با هنر گچ بودند
و نقاشی‌های گچی در این خیابان‌ها تا زمانی که باران آنها را بشوید، زنده خواهند ماند.

بر اساس اعلام وب سایت این فستیوال؛ گذری به سیفتی هاربر زیبا برای تجربه‌ای جادویی در هنر.
قدم زدن در خیابان اصلی عجیب و غریب و البته جالب این بندر، تماشای مناظر و چشم‌اندازهای تاریخی، خرید از فروشگاه‌های متنوع و لذت بردن از بهترین رستوران‌ها همزمان با تماشای هنرنمایی هنرمندان محلی، ملی و بین المللی با هنری تا حد امکان نزدیک به هنر پیکاسو و رامبرانت از جاذبه‌های گردشگری این فستیوال هستند.

لازم به ذکر است که درآمد حاصل از جشنواره‌ی «بلوم ان آرت ان فست» (Bloom N Art N Chalk Fest) به موزه‌ی منطقه‌ای سیفتی هاربر تعلق خواهد گرفت تا برای بورسیه تحصیلی و پروژه‌های هنری محلی صرف شود.

موضوعات این جشنواره عبارتند از؛

– شور عشق

– در اعماق دریا

– در حد نصب در موزه‌ها

– مادر و فرزند / بهترین دوست انسان

– انتخاب مردم

– گل و گیاهان

البته این موضوعات توسط هنرمندان انتخاب و ارائه می‌شوند. موضوعات کلی این فستیوال، هر ساله بر اساس خلاقیت و تصورات هنرمندان تغییر می‌یابند.

جشنواره نقاشی

جشنواره هنر نقاشی

جشنواره نقاشی

جشنواره هنر نقاشی

جشنواره نقاشی

جشنواره هنر نقاشی

جشنواره نقاشی

جشنواره هنر نقاشی

جشنواره نقاشی

جشنواره هنر نقاشی

تابناک‌باتو

جشنواره نقاشی با گچ در شهر فلوریدا+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره نقاشی با گچ در شهر فلوریدا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..