تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا جهانبخش و ادای احترام آلکمار به او! + تصاویر

تاریخ نشر : دوشنبه 21 فروردین 1396 مشاهده : 58 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

صفحات اجتماعی باشگاه آلکمار هلند به طور هماهنگ پست های خود را به این بازیکن اختصاص دادند، پست هایی که با تصاویر گلزنی و البته ادای احترام نظامی وی منتشر شد.

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش ، روز گذشته و در جریان دیدار تیمش موفق شد تنها گل آلکماری ها را به ثمر برساند، گلی که یک امتیاز برای این تیم به همراه داشت، ستاره ایرانی پس از گلزنی به سمت پرچم ایران رفت و به آن احترام نظامی گذاشت، تصویری که بسیاری از رسانه ها به آن پرداختند.

 علیرضا جهانبخش

پس از این اتفاق، رسانه های اجتماعی این باشگاه و اکانت رسمی آن در توئیتر، با انتشار تصاویری از گلزنی ستاره ایرانی خود و همینطور شادی گل جالب او، به جهانبخش ادای احترام کردند، بازیکنی که پس از حضور در آلکمار توانست آمار فوق العاده ای از خود به جا بگذارد.

 علیرضا جهانبخش

ورزش سه

اخبار مرتبط:

علیرضا جهانبخش از زندگی شخصی اش می گوید ، مادرم گیر داده ازدواج کنم!

بیوگرافی کامل علیرضا جهانبخش ( هافبک هجومی ) +عکس های جدید ایشان

عکس جدید و عجيب علیرضا جهانبخش در هلند

علیرضا جهانبخش: پدرم آرزو داشت من را در لباس پرسپولیس ببیند

علیرضا جهانبخش : این گل ها تقدیم به مادرم

تورهای نوروز 96 یک راه جالب برای عافلگیر کردن همسرتان !! تورهای بهار 96 با همسرتان یک خاطره خوش بسازید !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا جهانبخش و ادای احترام آلکمار به او! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..