تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد شدید 2 پژو در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان در اتاقک متلاشی شده گرفتار شدند + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 07:36 دقیقه صبح دیروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه رانندگی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 را به محل حادثه واقع در غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه تهران ساوه روانه کرد. برخورد شدید 2 پژو در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان در اتاقک متلاشی شده گرفتار شدند 

علی فولادی رییس ایستگاه 16 آتش نشانی تهران در این خصوص اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا بشدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی پژو استیشن برخورد کرده که بر اثر آن، هر 2 خودرو متلاشی شده و همچنین 2 نفر از سرنشینان در داخل خودرو گرفتار شده اند.

برخورد شدید 2 پژو در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان در اتاقک متلاشی شده گرفتار شدند 

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از بروز تصادفات بعدی اقدام به برش قسمت هایی از خودروی پژو استیشن کرده و با تلاش فراوان سر نشینان خودرو را که زن و مردی حدودا 50 ساله بودند و از نقاط مختلف بدن دچار آسیب دیدگی شده بودند را از داخل اتاقک خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

برخورد شدید 2 پژو در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان در اتاقک متلاشی شده گرفتار شدند 

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

برخورد شدید 2 پژو در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان در اتاقک متلاشی شده گرفتار شدند 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد شدید 2 پژو در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان در اتاقک متلاشی شده گرفتار شدند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..