تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هومن حاجی عبداللهی از علت غیبت در «خندوانه» گفت

هومن حاجی عبداللهی صداپیشه شخصیت عروسکی مارال در «خندوانه» بیان کرد که تلاش چهار شخصیت عروسکی این برنامه بر این است که شباهتی با جناب خان نداشته باشند.

هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی درباره حضورش در برنامه «خندوانه» با صداپیشگی عروسک مارال گفت: من تا چند روز آینده به خاطر همکاری با «پایتخت ۵» برای مدتی نمی توانم در «خندوانه» شبکه نسیم حضور داشته باشم و طبعا جای این عروسک هم خالیست.

او ادامه داد: البته نحوه حضور عروسک ها به گونه ای خواهد شد که همه آنها با هم دیده نمی شوند و به فراخور حال و اقتضای ماجراهای برنامه یکی یا دو تا از آنها حضور دارند.

این صداپیشه و بازیگر درباره ویژگی ها و جذابیت های این عروسک ها اظهار کرد: باید به این عروسک ها زمان داد. به هر حال آنها وارد داستان شده اند و کار به جلو می رود. مردم باید اجازه دهند که شخصیت ها شکل بگیرد تا چشم و گوش آنها به عروسک ها عادت کند.

او درباره جای خالی جناب خان نیز عنوان کرد: ما نیامده ایم تا جناب خان را محو کنیم یا بپوشانیم. جناب خان مشکلی داشت که نتوانست دیگر به برنامه بیاید و رامبد جوان فکر نویی داشت تا اتفاقات جدیدی در برنامه رخ دهد.

 هومن حاجی‌عبداللهی

این مجری تلویزیون در واکنش به بعضی از شباهت ها درباره سادگی ها و شوخی های عروسک ها در مقایسه با جناب خان اظهار کرد: ما با تیم اتاق فکر برنامه «خندوانه» ارتباط داریم ولی قطعا نویسنده این شخصیت های عروسکی جدید نویسنده جناب خان نیست و خود ما هم پرهیز داریم که شباهتی با جناب خان پیدا شود چون اتفاقا قیاس های زیادی انجام می گیرد. با این حال ممکن است افراد زیادی را هم در جامعه پیدا کنید که نسبت به بعضی از مسایل دلسوزی ها، قهقهه ها و یا اندوه مشابه داشته باشند.

او بیان کرد: این شباهت ها را نمی توان نادیده گرفت ولی سعی ما بر این است که از آن پرهیز کنیم و به ویژه از تکرار فاصله بگیریم.

این بازیگر در پایان درباره شخصیت عروسکی مارال یادآور شد: من ویژگی هایی را که از این شخصیت و زیر و بم جزییات آن در نظر داشتم با نویسنده و اتاق فکر و دوستان دیگر در میان گذاشتم و البته همانطور که گفتم تا مدتی تمام انرژی من روی «پایتخت» خواهد بود.

سینماسینما

اخبار مرتبط:

هومن حاجی عبداللهی : اختلافات دو مجری قدیمی به من ربطی ندارد

هومن حاجی عبداللهی از زندگی شخصی و کاری اش می گوید

گپی با هومن حاجي عبداللهي، به انگيزه اجراي «راه شب»

هومن حاجی عبداللهی, خروس بازی با ماشین شاسی بلند!

هومن حاجی عبداللهی با گریم و تیپ جالب + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هومن حاجی عبداللهی از علت غیبت در «خندوانه» گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..