تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک استعفا کرد

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک پس از سال‌ها همکاری متوالی با مجموعه ورزش معلولان از سمت خود در این کمیته کناره گیری کرد.

به گزارش شمانیوز: بهروز برجسته طی سال های گذشته به عنوان معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک، همکاری نزدیک و متوالی با مجموعه ورزش معلولان کشور داشت. وی پس از بازی های پارالمپیک ریو به دلیل مشغله های شخصی تصمیم به پایان این همکاری گرفت و از ابتدای سال جاری با جلب موافقت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک آن را اجرایی کرد.
برجسته که از قدیمی ترین مدیران ورزش معلولان به حساب می آید به خاطر گرفتاری های شخصی تصمیم به استعفا از معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گرفته است اما بنا به پیشنهادهای مطرح شده و موافقت صورت گرفته، همچنان به عنوان مشاور فنی با کمیته ملی پارالمپیک و همچنین فدراسیون ورزش های معلولان همکاری خواهد داشت.
مسعود اشرفی، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار مهر استعفای معاونت فنی این کمیته را تائید و تاکید کرد که علی رغم میل باطنی و تنها به خاطر مسائل شخصی که بهروز برجسته به آنها اشاره کرده است با استعفای انجام شده توسط وی موافقت شده است.
دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک همچنین از معرفی معاون فنی جدید این کمیته طی روزهای آینده خبر داد و گفت: بهروز برجسته ۳۷ سال با مجموعه ورزش معلولان همکاری داشت و از تاثیرگذارترین مدیران در این مجموعه بوده است. قطعا همکاری بهروز برجسته به عنوان مشاور فنی و عملی با کمیته ملی پارالمپیک ادامه خواهد داشت.
 محمدرضا محمودخانی از گزینه هایی است که از وی به عنوان جایگزین بهروز برجسته در معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک یاد می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک استعفا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..