تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفش پاشنه بلند برای نوزادان!! +تصاویر

بتازگی کمپانی امریکایی پی وی پامپ کفش های پاشنه بلند برای نوزادان عرضه کرده است.

کفش پاشنه بلند برای نوزادان

به گزارش استریتس تایمز، به دنبال این اقدام ، این کمپانی تولید کفش کودک آماج حملات اینترنتی کاربران قرار گرفت اگر چه پی وی پامپ می گوید که با  تبلیغ کفش پاشنه بلند برای نوزاد  سعی در ایجاد سبک متفاوتی از پوشاک نوزادان کرده است.

این کفش های پاشنه بلند برای نوزادان تا ۶ ماهگی طراحی شده و در تبلیغ آن نوزادی را با این مدل کفش کنار یک قایق موتوری قرار داده است . 


 
  کفش پاشنه بلند

تبلیغ مذکور موجب انتشار پیام های شده که همگی این کار را برای نوزادان غلط دانسته و آن را منزجر کننده خوانده اندو این راه را زاییده عقل بیمارطراح معرفی کرده اند.

در تبلیغ دیگری از این  کمپانی امریکایی نوزادان گردنبندهای با مهره های قدیمی داشته اند و بدنشان نیز تاتو شده است.

  کفش پاشنه بلند

این تبلیغات باعث شده برخی خرید از این برند کودکان را تحریم کنند و درپاسخ به این اعتراضات صاحب کمپانی پی وی پامپ ، میشله هولبروک ، گفته است که نوزادان قرار نیست با چنین کفش هایی راه بروند و ما فقط در پاسخ به میل فزاینده مادران به مد این طرح را اجرا کرده ایم.

24 آنلاین

اخبار مرتبط:

چگونه یک کفش پاشنه بلند راحت بخریم؟

عوارض پوشیدن کفش پاشنه بلند برای سلامتی

عاقبت عشق مجری زن به کفش پاشنه بلند! + عـکس

کفش پاشنه بلند مردانه از کجا به ایران آمده است!؟+عکس

کلکسیون کفش‌ پاشنه بلند همسر فوتبالیست ایرانی! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفش پاشنه بلند برای نوزادان!! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..