تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017بهترین فیلم های جهان در سال 2017 .1396

با جمع آوری بهترین فیلم های سال 2017 اروپا در خدمتتان هستیم ، شما میتوانید در ادامه با معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017 ما را دنبال کنید.

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار هست در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر میکند.

متاکریتیک وبسایتی تجاری هست که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید.

بنابراین میتواند موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار هست در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

وقتی تام هالند اولین حضورش را به عنوان مرد عنکبوتی در فیلم سینمایی “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” تجربه کرد، تأکید فیلم بر این بود که پیتر پارکر هنوز یک نوجوان هست و برای مبارزه با پسران بزرگ این فیلم آماده نیست.

همین موضوع در آخرین تریلری که از فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) منتشر شده نیز مشهود هست.

این فیلم که جان واتس آن را کارگردانی کرده و قرار هست 7 جولای 2017 پخش شود، بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی، مایکل کیتون در نقش آدریان تومس یا والچر شرور، جیکوب باتالون در نقش دوست پیتر پارکر یعنی ند لیدز، ماریسا تومی در نقش خاله می، و همچنین زندیا، دونالد گلاور، لوگان مارشال-گرین و بوکیم وودباین دارد.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

آشنایی با بهترین فیلم 2017

وضعیت فعلی دنیای سینمایی دی سی کامیکس از نزول امتیازات “مرد آهنی”، “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت” و “جوخه انتحار” در متاکریتیک مشخص است، ولی شاید با پخش “زن شگفت انگیز” در روز دوم ژوئن 2017 امیدهایی وجود داشته باشد.

اگر هم اینطور نباشد، زک اسنایدر (کارگردان) با “لیگ عدالت” (Justice League) قرار است بیاید که 17 نوامبر پخش می شود و بتمن (با بازی بن افلک)، زن شگفت انگیز (گل گدوت)، آکوامن (جیسون موموآ)، فلش (ازرا میلر) و سایبورگ (ری فیشر) در این فیلم با دارک‌سید و شیاطینش مبارزه می‌ کنند.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

بهترین فیلم 2017

پس از مشخص شدن منشأ “ظهور سیاره میمون ها” و مشاهده تقلای سزار برای حفظ صلح در “طلوع سیاره میمون ها”، حالا در فیلم “جنگ برای سیاره میمون ها” (War for the Planet of the Apes) سزار برای بقای گونه خود در برابر گروهی از انسان ها به رهبری کلنل (با بازی وودی هارلسون) مبارزه میکند.

این فیلم که 14 جولای 2017 پخش می شود، مجدداً به کارگردانی مت ریوز ساخته شده و اندی سرکیس و جودی گریر نقش های خود را با سزار و کورنلیا ایفا میکنند.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

بهترین فیلم 2017 چیست ؟

پس از مشخص شدن منشأ “ظهور سیاره میمون ها” و مشاهده تقلای سزار برای حفظ صلح در “طلوع سیاره میمون ها”، حالا در فیلم “جنگ برای سیاره میمون ها” (War for the Planet of the Apes) سزار برای بقای گونه خود در برابر گروهی از انسان ها به رهبری کلنل (با بازی وودی هارلسون) مبارزه می‌کند.

این فیلم که 14 جولای 2017 پخش می شود، مجدداً به کارگردانی مت ریوز ساخته شده و اندی سرکیس و جودی گریر نقش های خود را با سزار و کورنلیا ایفا میکنند.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

بهترین فیلم های ترسناک 2017

به نظر می رسد که طرفداران “عنصر پنجم” فیلم لوک بسون (نویسنده/کارگردان) که اقتباسی از سری رمان های مصوری به نام والرین و لورلاین است را دوست داشته باشند. در فیلم سینمایی “والرین و شهر هزاران سیاره” (Valerian and the City of a Thousand Planets)، دین دی‌هان و کارا دلوین در نقش های والرین و لورلاین ظاهر شده اند،

دو مأمور ویژه دولت سرزمین های انسانی که مأموریت شان حفظ صلح در آلفا است، شهری عظیم که از هزاران گونه از سراسر دنیا تشکیل شده است.

کلایو اوون، ریحانا، ایتان هاوک، جان گودمن، راتگر هاور و کریس وو بازیگران نقش مکمل این فیلم هستند که 21 جولای 2017 پخش خواهد شد.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

فیلم های ترسناک 2017

پس از فیلم “اژدهای پیت” که پروژه ای با بودجه ای عظیم بود، دیوید لوری (کارگردان) به ریشه های خود بازگشته و این بار داستان مردی (با بازی کیسی افلک) را به تصویر می کشد که از همسر سوگوارش (رونی مارا) مراقبت می کند و با گذشت زمان به خانه سابقش بازمی گردد.

“داستان ارواح” (A Ghost Story) یکی از بهترین فیلم های جشنواره فیلم ساندنس امسال بود که منتقدین پسندیدند. روز هفتم جولای منتظر اکران این فیلم در سینماها باشید.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2017

کالین تره وورو در فیلم “کتاب هنری” (The Book of Henry) داستان مادری (نائومی واتس) را روایت می کند که به تنهایی دو پسرش، هنری که یک نابغه است (با بازی جیدن لیبرهر) و پیتر (جیکوب ترمبلی) را بزرگ می کند.

وقتی در می یابد که هنری نقشه ای برای نجات دختر همسایه (با بازی مدی زیگلر) کشیده، سوزان (نائومی واتس) تصمیم می گیرد خودش نقشه هنری را عملی کند.

این فیلم که قرار است 16 ژوئن اکران شود، بازیگران دیگری مانند دین نوریس، سارا سیلورمن و لی پیس را به عنوان بازیگران نقش مکمل دارد.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2017

در فیلم سینمایی “ماشین جنگی” (War Machine) دیوید میشو (کارگردان) برد پیت را در نقش یک ژنرال آمریکایی به بازی گرفته است. این فیلم بر اساس کتاب “اپراتورها: داستان وحشیانه و ترسناک جنگ آمریکا در افغانستان” نوشته مایکل هیستینگز ساخته شده و قرار است در روز 26 مه 2017 به شبکه نتفلیکس بیاید. بازیگران دیگر آن عبارتند از:

تیلدا سوئینتن، سر بن کینگزلی، آنتونی مایکل هال، تافر گریس، ویل پولتر، لیکیت استنفیلد، اموری کوهن، جان ماگارو، آر جی کایلر، آلن راک، اسکوت مک‌نیری و مگ تیلی.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2017

فیلم اقتباسی کیت شورتلند (کارگردان) و شان گرنت (فیلمنامه نویس) از رمان ملانی جوستن، بازیگری همچون ترزا پالمر را در نقش یک استرالیایی به تصویر می کشد که به برلین سفر کرده و دلباخته یک معلم مدرسه (مکس ریملت) می شود

و در نهایت اسیر این مرد به ظاهر خوب می شود. “سندروم برلین” (Berlin Syndrome) که 26 مه 2017 به نمایش عمومی در می آید، نقدهای خوبی از سوی منتقدین در جشنواره ساندنس امسال دریافت کرده است.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2017

یکی دیگر از فیلم هایی که در جشنواره ساندنس امسال بهترین نقدها را دریافت کرده است، آخرین مستند کیتی گرین است که از یک هنرآزمایی محلی برای گردآوری نظرات،

تئوری ها و اجراها از سوی بازیگران حرفه ای و غیر حرفه ای استفاده کرده که تست بازیگری برای اعضای خانواده رمزی می دهند و در نهایت چشم اندازی منحصر بفرد درباره مرگ اسرارآمیز یک ملکه زیبایی شش ساله بدست می آید.

“انتخاب بازیگر برای جان بنه” (Casting JonBenet) روز 28 آوریل 2017 روی نتفلیکس قرار می گیرد.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2017

 

انیمیشن “فردیناند” (Ferdinand) که بر اساس کتاب کودکانه کلاسیکی از مونرو لیف و رابرت لاسون ساخته شده و قرار است 15 دسامبر 2017 به نمایش عمومی درآید، داستان گاو نری به نام فردیناند را روایت می کند که ترجیح می دهد

 

به جای مبارزه به بو کردن گل ها بپردازد. کارلوس سالدانا این انیمیشن را کارگردانی کرده و جان سینا، کیت مک‌کینون، جینا رودریگز، دیوید دیگز، گابریل ایگلسیاس، بابی کاناواله، دیوید تنانت، آنتونی اندرسون، فلولا بورگ، جرود کارمایکل، بوریس کوجویی و رائول اسپارزا در آن صداپیشگی کرده اند.

 

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2017

نیکول کیدمن در نقش گرترود بل در فیلمی زندگی نامه ای درباره یک نویسنده، سیاح و باستان شناس بازی کرده که ورنر هرزوگ کارگردانش است. فیلم سینمایی “ملکه صحرا” (Queen of the Desert) روز هفتم آوریل در سینماهای منتخب اکران می شود. علیرغم تیم بازیگران حرفه ای شامل جیمز فرانکو، دیمین لوئیس و رابرت پتینسون در نقش تی. ای. لارنس، این فیلم نقدهای خیلی خوبی دریافت نکرده است.

معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2017

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• جاس ودون نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم سینمایی “بتگرل” (Batgirl) را برای وارنر برادرز انجام خواهد داد. (منبع: Variety)

• بری جنکینز، کارگردان فیلم برنده اسکار “مهتاب”، نویسندگی و کارگردانی سریال اقتباسی آمازون از رمان برنده جایزه ملی کتاب کولسون وایتهد به نام “راه آهن زیرزمینی” (The Underground Railroad) را انجام خواهد داد. (منبع: Variety)

• جوزف گوردون-لویت در حال مذاکره برای کارگردانی و بازی (همراه با چنینگ تیتوم) در کمدی موزیکال “خلبانان دوم” (Wingmen) است. فیلمنامه این فیلم توسط مایکل باکال نوشته شده و ماجرای دو خلبان در لاس وگاس
را به تصویر می کشد. (منبع: Variety)

• مارک والبرگ و پیتر برگ دوباره با هم در فیلم “مایل 22” (Mile 22) کار می کنند که داستان آن درباره یک مأمور سیا است که یک خبرچین را به هواپیمایی 22 مایل دورتر می برد. (منبع: Variety)

• ادوارد جیمز الموس به بوید هالبروک، جیکوب تریمبلی، کیگان-مایکل کی، تروانته رودز، ایوون استراهوفسکی و الیویا مان در فیلم سینمایی “غارتگر” (The Predator) ساخته شین بلک پیوست. (منبع: Heat Vision)

• کالین فارل در حال مذاکره برای پیوست به ایوا گرین و دنی دی‌ویتو در فیلم اکشن-زنده باز خلق شده “دامبو” (Dumbo) ساخته تیم برتون است. (منبع: Deadline)

• جان فاورو تمایل دارد که بیانسه صداپیشگی نالا را در فیلم اکشن-زنده باز خلق شده اش از “شیر شاه” (Lion King) انجام دهد. (منبع: Variety)

• روبن فلایشر کارگردان و تری روسیو نویسنده فیلمی اقتباسی از روی کتاب کمیک “آرچر و آرمسترانگ” (Archer & Armstrong) خواهند بود. (منبع: Heat Vision)

• پل گرین‌گرس در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم زندگی‌نامه ای “نِس” (Ness) درباره الیوت نس است. (منبع: Deadline)

• اوشی جکسون جونیور در حال مذاکره برای پیوستن به میلی بابی براون، ورا فارمیگا و کایل چندلر در فیلم “گودزیلا: سلطان هیولاها” (Godzilla: King of the Monsters) است. (منبع: Variety)

• هنری گلدینگ در کنار کنستانس وو در فیلم اقتباسی جان ام. چو از روی کتاب “آسیایی های پولدار دیوانه” (Crazy Rich Asians) نوشته کوین کوان بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

• زوئی دویچ به گلن پاول پیوست تا در فیلم کمدی رمانتیک “درستش کن” (Set It Up) ساخته کلیر اسکانلون بازی کند. (منبع: Variety)

• الیویا کوک در فیلم “خطر در زمین تنیس” (Courting Danger) که داستانی واقعی درباره آلیس ماربل است، ستاره تنیسی که تبدیل به جاسوس جنگ جهانی دوم شد. (منبع: THR)

منبع :bartarinha.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برترین فیلم های اروپایی محصول 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..