تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت برای صندوق رای از عزت و احساسات مردم سوء استفاده نکند

ساعت: 09:42 منتشر شده در مورخ: 1396/01/21 شناسه خبر: 1079763

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان:

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: امیدواریم با نزدیک شدن به انتخابات، دولت برای پر کردن صندوق رای خود از عزت و احساسات مردم سوء استفاده نکند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد موسوی، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان اظهار داشت: اکنون که دولت یازدهم به انتهای عمر خود می‌رسد کارشناسان و اساتید مختلفی از ابعاد گوناگون دولت تدبیر و امید، نظرات و تحلیل‌های مختلفی ارائه می‌کنند؛ اما در جایگاه دانشجوی مطالبه گر اگر بخواهیم دولت یازدهم را مورد بررسی قرار دهیم، بهترین روش نگاهی به وعده های انتخاباتی، استفاده از انتقادات بجا و منطقی افراد متخصص و تحلیل آنهاست.

وی افزود: اگر به سخنرانی ها و وعده های انتخاباتی آقای روحانی بازگردیم با چنین جملاتی مواجه می شویم. «اساس اقتصاد دولت تدبیر و امید آرامش دادن به مردم است. ما می‌خواهیم دولت به سوی مردم دست دراز کند و همه افراد شاغل باشند و مدیریت اینها با یک تدبیر قابل حل است. عزت را به مردم باز می گردانم.» اولین راهکار آقای روحانی در ابتدای زمامداری خود سرازیر کردن منبع تمام مشکلات به سوی دولت قبل بود و از خزانه خالی و انبوهی از بدهکاری ها سخن به میان آورد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه متاسفانه اولین نشانه های سوء مدیریت دولت در نحوه توزیع سبد کالا به اقشار مختلف مردم نمایان شد، گفت: در این سال‌ها کارخانه‌ها تعطیل شدند و جویدگان کار همچنان دنبال کار بودند. رئیس جمهور با انتخاب مدیران با سابقه سعی در سامان دادن وضعیت اقتصادی داشت. از جمله آن، مدیران وزیر صنعت بود که با افزایش دادن تیراژ تولید خودرو باعث کاهش کیفیت تولید شد و در توهینی آشکار مردم منتقد به کیفیت خودروها را خائن به انقلاب دانست.

موسوی ادامه داد: همچنین با بازگشت اقای زنگنه بیشتر از آنکه بتواند شرایط نفتی را تغییر دهد منجر به یادآوری قرارداد کرسنت شد. در این میان بیشترین نقش را وزیر امور خارجه ایفا کرد. با کنترل شدن نسبی تورم، شرایط برای مذاکرات هسته ای مهیا شد، با شعار برد برد و با دادن امتیاز، برطرف شدن همه مشکلات جامعه از آلودگی هوا تا آب خوردن مردم را در به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای می دانستند.

وی تصریح کرد: ظریف با رسیدن به برجام با بدعهدی آمریکایی ها مواجه شد. ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد؛ اما تحریم های جدیدی از سوی آمریکا اعمال شد تا مهر تاییدی به غیرقابل اعتماد بودن امریکا باشد. در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب چارچوب های اقتصاد مقاومتی را مشخص کردند که اگر به درستی انجام می‌شد ریشه های توسعه اقتصادی را محکم تر می‌کرد؛ اما صرفا برای این دولت نیست و دولت های بعدی نیز باید به طور جدی روی این مسله دقت کنند؛ زیرا با اقتصاد مقاومتی دیگر عزا نخواهیم گرفت که فلان کشور ما را تحریم می کند و قیمت نفت کاهش پیدا می کند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر با تردیدی مواجه شده است که آیا در دور بعد باقی خواهد ماند یا نه. امیدواریم با نزدیک شدن به انتخابات، دولت برای پر کردن صندوق رای خود از عزت و احساسات مردم سوء استفاده نکند و بار دیگر وعده های بی عمل به ملت ایران ندهد. کاش دولت به جوانان نخبه بها می داد، به صنایع تولیدی و کشاورزی نگاهی ویژه می شد و ظرفیت های داخلی کشور به چشم می خورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت برای صندوق رای از عزت و احساسات مردم سوء استفاده نکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..