تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمترین ویژگی صیاد، اطاعت پذیری از ولایت بود

ساعت: 09:31 منتشر شده در مورخ: 1396/01/21 شناسه خبر: 1079895

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به جایگاه والای شهید صیاد ابراز داشت: صیاد الگوی نظم، خوش قلبی، شجاعت و غیرت و البته مهمترین ویژگی وی، اطاعت پذیری از ولایت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24با اشاره به جایگاه والای شهید صیاد ابراز داشت: صیاد الگوی ولایت مداری، نظم، خوش قلبی، شجاعت و غیرت بود.

وی تصریح کرد: آیت الله بهاءالدینی می گفت شهید صیاد شیرازی در آسمان ها شناخته شده تر است و آسمانیان صیاد را بیشتر می شناسند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: شهید صیاد الگوی اخلاق بود، روزی که خبر سرلشگری اش را شنید رو به قبله کرد و خدا را شکر کرد، سپس اشک هایش را پاک کرد و گفت خوشحالی من نه بخاطر این است که درجه گرفتم بلکه از گرفتن تایید مهر در حکومت ولایتمدار است و این که حضرت آقا به نیابت از امام زمان خدمت من را تایید فرموده اند.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی صیاد، اطاعت پذیری از ولایت بود افزود: شهید صیاد شیرازی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، چندین سال در بخش‌های مختلف ارتش به ویژه در غرب کشور به پاسداری از کشور پرداخت و در سازماندهی و فعالیت نیروهای انقلابی در ارتش تلاشی گسترده داشت.

ابراهیمی ادامه داد: شهید علی صیاد شیرازی در اکثر عملیات ها در کنار پاسداران و نیروهای سازمان پیشمرگان مسلمان کرد بود و یکی از طراحان اصلی عملیات هایی بود که نیروهای سازمان پیشمرگان مسلمان کرد در آن ها شرکت می کردند. ایشان در اکثر عملیات ها دوشادوش نیروهای سازمان پیشمرگان مسلمان کرد در خطرناک ترین مناطق کردستان حاضر می شد.

وی افزود: سرزمین‌های داغ خوزستان و گردنه‌های برافراشته کردستان، سال‌ها شاهد آمادگی و فداکاری این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بوده و جبهه های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و از خودگذشتگی او حفظ کرده است.

ابراهیمی به نحوه شهادت شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: کسی مثل امیرالمؤمنین(ع)را هم یک نفر آدم با یک همدست می تواند بکشد؛ چون او شیر همه‌ی بیشه‌های مردانگی و شجاعت بود،بنابراین کشتن کسی مثل صیّاد شیرازی، نه دلیل قوّت سازمانی و نه دلیل طرفدار داشتن کسی است، این کار جز خباثت و شقاوت و دوری روزافزون آنها از مردم و ارزش‌ها، چیز دیگری را نشان نمی دهد.


وی افزود: نقش‌آفرینی‌های بزرگ شهید صیاد شیرازی در طول دوران خدمت درخشان و موفق در نیروهای مسلح تا هنگام شهادت به ویژه تلاش‌های صادقانه در استحکام‌ بخشی به نیروهای مسلح و تقویت وحدت، تعامل و هم‌افزایی بین سپاه و ارتش در دوران پر حماسه دفاع مقدس و پس از آن به‌مثابه نیروهای راهبردی و سپر امنیت کشور و مردم، برای مقابله با جبهه گسترده دشمن، همواره چراغ راه مجموعه‌های دفاعی و نظامی کشور قرار داشته و مورد تجلیل و تکریم قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمترین ویژگی صیاد، اطاعت پذیری از ولایت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..