تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیر لفظی یک میلیاردی رامین برای جدایی/کفاشیان: از جاعل فیسبوک شکایت می کنم/ رحمتی دروازه بان استقلال مقابل قلعه نويی

ناشناس

| Iran, Islamic Republic of |

۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰

0

0

پاسخ

اخه 4ما بر باده یا اون 24 تون که بر باد رفت یا 9 سال مقدس بدون جامتون امسال هم که سه تا خوردین بس تون نیست که امسال دربی رو هم به ما باختین , تا پارسال واسه لیگ آماتور ایران میخواستین ستاره بزنین رو پیرهنتون اونوقت استقلال برای قهرمانی در آسیا ستاره نزنه خدایش شما چقدر باید حسرت سوت فینال آسیا رو بخورین تازه,نه تازه انکه جام آوردن رو اونم نه یه بار بلکه دو قهرمانی ودو نایب قهرمانی ,آخ چقدر سخته براتون متاسفم تا کی میتونین حسرت ستاره های ما رو تحمل کنین خدایش حق دارین توهین کنید چون همیشه کسی که چیزی نداره به اون که داره ...... .حسرت به دلان لنگی.

پاسخ ها

ناشناس

| Iran, Islamic Republic of|

۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰

زیاد به خودت فشار نیار...

ناشناس

| Iran, Islamic Republic of|

۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰

عقده تو عشقه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیر لفظی یک میلیاردی رامین برای جدایی/کفاشیان: از جاعل فیسبوک شکایت می کنم/ رحمتی دروازه بان استقلال مقابل قلعه نويی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..