تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معجزه انقلاب در زیرساخت های کشور+ اینفوگرافیک

معجزه انقلاب در زیرساخت های کشور+ اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف زیرساختی، علم و فناوری، توسعه اجتماعی و انسانی، خدمات رسانی و فعالیت های نظامی در سال های پس از انقلاب رتبه ایران در در بین کشورهای جهان ارتقا داده است و ایران اسلامی دربرخی از فنون به قدرت منطقه ای و جهانی بدل شده است.

مقام معظم رهبری در بیانات خود می فرمایند انقلاب اسلامی در زمینه زیرساخت های کشور کاری شبیه به معجزه انجام داده است.

پیشرفت ها در حوزه سدها، صنعت فولاد، برق، پتروشیمی، مقالات علمی، خدمات رسانی، پهباد، موشک و .... حاصل تلاش جوانان است که چرخ حرکت کشور را به جلو حرکت می دهند.

اینفوگرافی زیر به تشریح خدمات انقلاب اسلامی به ملت ایران بر اساس بيانات رهبرانقلاب می پردازد.

معجزه انقلاب در زیرساخت های کشور+ اینفوگرافیک 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معجزه انقلاب در زیرساخت های کشور+ اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..