تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در یک باشگاه بدنسازی در فلوریدا 3 کشته برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتدپرس، یک مسئول سابق یک باشگاه بدنسازی با تیراندازی به سمت 2 مدیر این باشگاه آنها را کشت و سپس خودکشی کرد.

این حادثه حدود ساعت یک بعد از ظهر و در بخش رستوران باشگاه اتفاق افتاده است.

به گفته پلیس فلوریدا، این 2 نفر که یک نفر مدیر اصلی و دیگر مسئول آموزشی باشگاه بوده اند ابتدا مجروح شده اما در بیمارستان براثر شدت جراحات جان باخته‌اند. 

براساس این گزارش، علت این تیراندازی یک اختلاف مدیریتی بوده است. به گفته شاهدان عینی عامل تیراندازی ابتدا به باشگاه مراجعه کرده اما به وی اجازه ورود داده نشده است. وی سپس محل را ترک میکند و بعد از چند دقیقه با یک اسلحه بازگشته و شروع به تیراندازی میکند.

مدیران این باشگاه 35 و 42 سال سن داشتند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/PDL9W4



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در یک باشگاه بدنسازی در فلوریدا 3 کشته برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..