تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین توطئه داعش برای فرار از شکست!

به گزارش افکارنیوز،

عناصر گروه تروریستی داعش پس از آنکه بخشهای زیادی از رقه سوریه از تصرفشان خارج شد، اکنون قصد دارند سد طبقه (سد فرات) را منفجر کنند. 

"سد طبقه" نزدیک رقه سوریه در ماه مارس به مرکز درگیری میان تروریستهای داعش و نیروهای آمریکایی و انگلیسی و نیروهای دموکراتیک سوریه تبدیل شد. در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که گروه تروریستی داعش سد را منفجر و با جاری کردن آب، دهها هزار نفر از شهروندان سوریه را قتل عام کند. یک مقام ارتش سوریه در این خصوص گفت: گروه های تروریستی از جمله داعش دیگر برای سوریه تهدید محسوب نمی شوند؛ زیرا شکست های سنگینی را متحمل شده اند. اما ممکن است این تروریستها پیش از آنکه تسلیم شوند سد طبقه را ویران کنند تا یک فاجعه در سوریه به بار آورند.

دولت سوریه و حتی گروه تروریستی داعش پیشتر اعلام کرده اند که این سد بخاطر حملات هوایی آمریکا آسیب پذیر شده است و در خطر فروپاشی قرار دارد. اما نیروهای دموکراتیک سوریه تحت حمایت آمریکا اعلام کرده اند خطری این سد را تهدید نمی کند. در این میان، کارشناسان همچنان سعی دارند از میران فشار آب بر این سد بکاهند. 

گزارشها حاکی از آن است که داعش بخشهای زیادی از مناطق تحت تصرف خود را در رقه سوریه از دست داده است؛ اما در عین حال بخشهایی از این سد راهبردی همچنان تحت تصرف این گروه تروریستی است و عناصر این گروه ممکن است برای فرار از شکست، به عنوان آخرین چاره، توطئه منفجر کردن این سد را طرح‌ریزی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین توطئه داعش برای فرار از شکست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..