تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت شیوع آنفولانزای حاد پرندگان/ تخم مرغ ارزان شد

آ

وی افزود: تا روز گذشته در پی شیوع آنفولانزا بیش از ۱۲ میلیون قطعه مرغ از سوی سازمان دامپزشکی معدوم شده است.

نبی پور با بیان اینکه روز گذشته آنفولانزای حاد پرندگان مجدداً در تهران شیوع یافت، گفت: تا زمانیکه تمهیداتی برای پرندگان رنگی و بومی اندیشیده نشود، شیوع این بیماری همچنان در استان‌های تولیدکننده تخم مرغ ادامه دارد.

نائب رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران در خصوص آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ در بازار اظهار داشت: در حال حاضر متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳ هزار و ۸۰۰ تومان معادل دانه‌ای ۲۵۰ تومان است که نسبت به ۱۵ روز اخیر هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مرغداران در شرایط بحرانی نامناسبی به سر می‌برند، تصریح کرد: با توجه به آنکه تا کنون ۵۰ درصد غرامت مرغداران در پی شیوع آنفولانزا از سوی صندوق بیمه پرداخت و مابقی به تأمین اعتبار موکول شده است، از این رو مرغداران در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت شیوع آنفولانزای حاد پرندگان/ تخم مرغ ارزان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..