تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مویس: داور به منچستریونایتد کمک کرد

کد خبر: ۵۱۰۵۸۴

۲۳۱  بازدید

دیوید مویس، سرمربی ساندرلند، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل منچستریونایتد، تاکید کرد که تصمیم جنجالی داور برای اخراج سباستین لارسن، منجر به رقم خوردن این نتیجه شد.​​​​​​​

ورزش سه: دیوید مویس، سرمربی ساندرلند، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل منچستریونایتد، تاکید کرد که تصمیم جنجالی داور برای اخراج سباستین لارسن، منجر به رقم خوردن این نتیجه شد.​​​​​​​

دقایق پایانی نیمه اول این دیدار، در حالی که یونایتد با گل زلاتان پیش بود، کرگ پاوسون، داور بازی، لارسن را به دلیل تکل روی پای آندر هررا اخراج کرد.

در نیمه دو م هنریک میخیتاریان و مارکوس راشفورد دو گل دیگر برای منچستریونایتد زدند تا این تیم به سه امتیاز بازی برسد و روند گل نزدن ساندرلند در لیگ برتر به 7 دیدار برسد.
 
مویس به خبرنگاران گفت:" نمی خواهم داوران را به خاطر موقعیت مان و شکست مان سرزنش کنم.  داور در رقم خوردن نتیجه تاثیرگذار بود. منچستریونایتد خوب بازی کرد اما اخراج لارسن تصمیمی علیه ما بود.

ما هنوز در بازی بودیم و تلاش می کنیم بهترین بازی مان را ارائه بدهیم. ما یک گل بد خوردیم و فکر می کنم نیاز داشتیم تا منسجم تر باشیم. وقتی 10 نفره شدیم، کار خیلی سخت تر شد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مویس: داور به منچستریونایتد کمک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..