تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان خواستار قطع حمایت روسیه از اسد شد

کد خبر: ۵۱۰۵۷۷

۳۴۶  بازدید

رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه اخیر خود خواستار توقف حمایت های روسیه از دولت سوریه شده و مدعی شد که دولت سوریه سلاح شیمیایی در اختیار دارد.

خبرگزاری مهر: به نقل از دیلی صباح، رئیس جمهوری ترکیه از پوتین خواست تا در خصوص حمایت از دولت سوریه تجدید نظر کند.

بر اساس این گزارش، اردوغان که این سخنان را در مصاحبه خود با شبکه «کانال ۲۴» ترکیه مطرح می کرد، مدعی شد که اطلاعات به دست آمده از گزارش ها، رادارها و دیگر ابزارهای اطلاعاتی دولت ترکیه نشان می دهند که دولت بشار اسد مسئول حمله شیمیایی ادلب بوده است.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین در خصوص حمله شیمیایی صورت گرفته در منطقه خان شیخون گفت: امیدواریم این مساله تنها منحصر به آمریکا نشود.

وی افزود: ما امیدواریم که روسیه حداقل دفاع خود را از اسد توقف کند.

رئیس جمهوری ترکیه در ادامه ادعاهای بی اساس خود در خصوص دولت سوریه گفت که دولت این کشور بدون شک سلاح شیمیایی در دست داشته و کاملا مبرهن است که جنگنده های این کشور بر سر مردم خود بمب ریخته اند.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان خواستار قطع حمایت روسیه از اسد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..