تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه مشترک ایران و روسیه: با هرگونه تهاجم و تجاوز آمریکا در سوریه مقابله می‌کنیم

ساعت 24- ایران، روسیه و حزب‌الله در بیانیه‌ای مشترک ضمن تاکید بر ادامه حمایت از دولت سوریه اعلام کردند با هرگونه تهاجم آمریکا در سوریه مقابله خواهند کرد.

 مرکز عملیات مشترک ایران، روسیه، حزب‌الله و دیگر نیروهای هم پیمان در پی حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه یک بیانیه مشترک منتشر و در آن تاکید کردند که به آمریکا اجازه نخواهند داد در دنیا تسلط یابد.

بنا به گزارش پایگاه خبری المصدر، آمریکا بامداد روز جمعه به بهانه دست داشتن بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در حمله شیمیایی به منطقه خان شیخون در نزدیکی استان ادلب پایگاه هوایی الشعیرات را با موشک‌های تاماهاک خود هدف حمله قرار داد. این در حالی است که ارتش سوریه و دولت روسیه هرگونه دخالت در این حادثه را به طور قوی رد کرده‌اند.

ایران، روسیه و حزب‌الله در این بیانیه مشترک آورده‌اند: ما بر این باوریم که حادثه خان شیخون از سوی برخی دولت‌ها و سازمان‌ها طراحی شد تا از آن به عنوان دستاویزی برای حمله به سوریه استفاده شود.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر این‌که دشمن در محاسبات خود بار دیگر دچار اشتباه شده است، آمده که حامیان و آموزش‌دهندگان گروه‌های تروریستی همچون داعش و النصره حق ندارند خود را به عنوان مدافعان حقوق بشر نشان دهند.

آن‌ها در بخش دیگری از بیانیه خود با اشاره به حمله شیمیایی اخیر در منطقه خان شیخون آورده‌اند: آمریکا پیش از مشخص شدن نتیجه تحقیقات درباره حادثه خان شیخون حمله و آن را به شکل حق به جانب اعلام کرد. ما می‌دانیم آمریکا به دنبال جدا کردن شمال سوریه و شمال غرب عراق از کشورهای متبوع‌شان است. اما ما از آن‌چه آمریکا در این مناطق به دنبال تحقق آن است غافل نیستیم.

هم‌چنین در این بیانیه آمده است، ارتش آمریکا از تمام خطوط قرمز ممکن گذشته است و به طور غیرقانونی در سوریه عمل می‌کند اما مرکز عملیات مشترک به طور جدی با هرگونه تهاجم و تجاوز به آمریکا در سوریه مقابله خواهد کرد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه مشترک ایران و روسیه: با هرگونه تهاجم و تجاوز آمریکا در سوریه مقابله می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..