تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات یک مبلغ در باره زنای لک لک ها!

به گزارش افکارنیوز،

" عبدالله السویلم " مبلّغ سعودی گفته بود که لک لک نر پس از پی بردن به خیانت لک لک ماده ، هم آشیانۀ خود را به جُرم زنا می کُشد. 

کاربران شبکه های اجتماعی عربستان از مسئولان خواسته اند که مانع ظهور مبلّغان در رسانه ها شوند. 

هشتگی با عنوان " لک لک نر ، مادۀ خود را به جُرم زنا می کُشد " در شبکه توییتر به سرعت منتشر شده است و کاربران عربستانی مطالب طنز و تمسخر آمیزی درباره کسی که این جمله را گفته است ، نوشته اند. 

السویلم گفته بود که یک دانشمند فرانسوی تحقیقاتی را درباره لک لک ها آغاز کرده و به این نتیجه رسیده است که مجازات زنا در میان این پرندگان " مرگ " است و این دانشمند سرانجام به دین اسلام گروید. 

این مبلغ سعودی افزود: دانشمند فرانسوی تخم های آشیانۀ دو لک لک نر و ماده را برداشت و  تخم های یک مرغ را به جای آن گذاشت و یک دوربین نزدیک آشیانۀ لک لک نصب کرد و هنگامی که جوجه ها از تخم های مرغ سر بیرون آوردند، لک لک نر شروع به سرزنش کردن لک لک ماده کرد سپس لک لک های دیگر آمدند و لک لک زناکار را کُشتند. 

السویلم در اظهارات جنجالی دیگری گفته بود که ترک نماز بدتر از زنای محارم است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات یک مبلغ در باره زنای لک لک ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..