تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جبهه هوای سرد در راه است

ساعت ۲۴- سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از صبح امروز (یکشنبه) هوای استان های ساحلی دریای خزر به سبب وزش باد جنوبی، گرم شده است که بیشینه آن در برخی مناطق تا ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد.

بر پایه پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، امروز رگبار، گاهی با رعد و برق و احتمال صاعقه و وزش باد شدید شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی و اردبیل را در بر می گیرد.

قبل از ظهر دوشنبه رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق در استان اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و وزش باد شدید در استان های گیلان، مازندران و گلستان دور از انتظار نیست.


از دوشنبه (فردا) با گذر جبهه سرد دمای هوا در گیلان، مازندران و گلستان ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.


همچنین با گذر این سامانه از اواسط روز دوشنبه تا شامگاه سه شنبه باد شدید استان های مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم و سمنان را درمی نوردد و در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک در مقیاس محلی می شود.


سازمان هواشناسی کشور توصیه کرد با توجه به تاثیر مخرب این پدیده ها و نوع فعالیت جبهه مورد نظر، تمهیدهای لازم اندیشیده شود.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جبهه هوای سرد در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..