تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور در انتخابات موجب آبروی نظام است

کد خبر: ۵۱۰۵۱۱

۱۳۲۹  بازدید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها در اردیبهشت ماه گفت: تکلیف ما در انتخابات حضور گسترده همه اقشار است و باید همه حتی کسانی که از نظام گلایه ای دارند، در انتخابات شرکت کنند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها در اردیبهشت ماه گفت: تکلیف ما در انتخابات حضور گسترده همه اقشار است و باید همه حتی کسانی که از نظام گلایه ای دارند، در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله"سیدیحیی جعفری" عصر امروز 20 فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید با تشکر از دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی اظهار کرد: ماه رجب ماه بسیار ارزشمندی است و باید با استفاده از فرصت این ماه و ماه های شعبان و رمضان با فرهنگ اسلام بیش از گذشته آشنایی پیدا کرده و بیشتر و کامل تر فرهنگ دین را بفهمیم و به آموزه های اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده و بهره برداری از ادعیه ماه ها به ویژه ماه مبارک رمضان افزود: باید مسوولان به ویژه استاندار به مساجد و شعائر دینی توجه کنند و مردم در حکومت اسلامی انتظار دارند.

آیت الله جعفری تصریح کرد: نماز جماعت ثواب و آثار ارزشمند بسیاری دارد که نباید از این فریضه غافل شد و مسوولان تلاش کنند که نماز خود را در مساجد به جا آورند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به 13 رجب و سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام بیان کرد: به اجماع شیعه و سنّی، امیرالمومنین علیه السلام در خانه خدا متولد شدند که امتیاز بزرگی برای آن حضرت است.

وی با اشاره به اینکه امام علی علیه السلام فرمودند"هیچ سرمایه ای بالاتر از عقل، هیچ میراثی ارزنده تر از ادب و هیچ پشتیبانی مانند مشورت نیست"، اظهار کرد: عقل منشاء همه خدمت ها و خوبی هاست و هر جا در کارها با اهل آن مشورت کنید، به نفع شماست.

آیت الله جعفری تصریح کرد: انتخابات مربوط به جامعه است و اهمیت زیادی دارد و دقت در انتخاب نیز خیلی مهم است و اگر شخص صالحی را انتخاب کنیم، به نفع مملکت خواهد بود و باید نهایت تلاش را بکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمان تاکید کرد: حضور همه ما در انتخابات موجب آبروی نظام است و ملت ایران این کار را بارها انجام داده و در اردیبهشت ماه نیز همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور در انتخابات موجب آبروی نظام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..