تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو حزب موتلفه: میرسلیم تا پایان انتخابات می‌ماند /ما ذیل «جمنا» نیستیم

عضو حزب موتلفه: میرسلیم تا پایان انتخابات می‌ماند /ما ذیل «جمنا» نیستیم

ترقی با اشاره به انتخاب میرسلیم بعنوان نامزد حزب موتله گفت: ما قرارمان اين است كه اقاي  ميرسليم تا پايان مناظرات باقي بماند و بعد به سمت وحدت برويم.

وی با تاکید برا اینکه میرسلیم بیشترین سابقه را نسبت به سایر افراد در «جمنا» دارد، اضافه کرد: اگر به توافق نرسیم، آقای میرسلیم تا پایان رقابت ها و بعد از مناظرات خواهد ماند.

عضو حزب موتلفه در واکنش به سئوالی در مورد لابی برخی از افراد در جمنا برای رای اوری بیشتر و احجاف به کاندیداهای دیگر گفت: این شاید اجحاف نباشد، گروه هایی که مثل رهپویان حضور بیشتری داشتند، کاندیدایشان رای بیشتری آورد.

وی در پاسخ به این سئوال که ایا اکنون که میرسلیم در لیست کاندیداهای جمنا حضور ندارد، کنار می کشید؟ تاکید کرد: ما ذیل جمنا نیستیم و تنها از این جبهه بعنوان جبهه ای که می خواهد نیروهای انقلاب را گردهم جمع کند، حمایت کردیم.

ترقی با اشاره به بیانیه اعلام کاندیداتوری مستقل رئیسی گفت: آقای رئیسی به دعوت جمنا کاندیدا نشد، ایشان به دعوت علما و ... آمد. در این میان «جمنا» هم بعنوان یکی از گروه ها از ایشان حمایت کرد.

29219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو حزب موتلفه: میرسلیم تا پایان انتخابات می‌ماند /ما ذیل «جمنا» نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..