تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام روس: آمریکا در روند حل سیاسی مساله سوریه کارشکنی می کند

به گزارش ایرنا، نیکی هیلی نماینده دائمی آمریکا در سازمان ملل در گفت وگو با شبکه خبری سی.ان.ان گفت که حل و فصل سیاسی مناقشه سوریه تا زمانی که بشار اسد در راس قدرت قرار دارد، ممکن نیست.
کنستانتین کاساچیف رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه روز یکشنبه در فیس بوک خود نوشت: اظهارات نماینده دائمی آمریکا در سازمان ملل کارشکنی در تلاش های جامعه جهانی برای آغاز روند مذاکرات سوری بین دولت و نمایندگان معارضان است.
کاساچیف افزود: گروههای معارض سوری تندرو و میانه رو به مواضع آمریکا توجه می کنند.
مقام پارلمانی روس افزود: معارضان پس از این اظهارات مقام آمریکایی (نیکی هیلی) خواهند پرسید چه ارزشی برای شرکت در مذاکرات سوری آستانه و ژنو وجود دارد؟
اروپام*391 انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام روس: آمریکا در روند حل سیاسی مساله سوریه کارشکنی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..