تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخلاقی به مدال برنز دست يافت

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسيون تكواندو، دومين و آخرين روز از اولين دوره مسابقات جام رياست آفريقا (G2) با حضور 339 تكواندوكار از 34 كشور از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با مبارزات تكواندوكاران اوزان 58-، 68-، 80- و 87+ در گروه مردان و اوزان 49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز شد که در اين رويداد از كشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

هانیه اخلاقی قهرمان نوجوانان آسیا در سال 2013 برای کسب مقام سوم این رقابت‌ها، در نخستین دیدار خود «خدیجه ال بو» نماینده مراکش را با نتیجه 21 بر 5 از پیش رو برداشت، پس از آن با نتیجه 17 بر 9 «دوریس پله» از کرواسی که نایب قهرمانی 2015 را در کارنامه خود دارد، شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی به مصاف «متا جلیک» نماینده کرواسی و قهرمان نوجوانان جهان 2016 رفت و با اختلاف یک امتیاز و نتیجه 5 بر 4 نتیجه را واگذار نمود و به مدال برنز این مسابقات رسید.

هدايت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو كمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ريحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخلاقی به مدال برنز دست يافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..