تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام علی پروین به هواداران پرسپولیس قبل از بازی با الریان +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و الریان قطر، پیشکسوت پرسپولیس، علی پروین در صفحه اینستاگرامش از هواداران خواست در روز مسابقه همگی به ورزشگاه بروند. وی با انتشار عکسی از خود این جمله را به اشتراک گذاشت: "هواداران استادیوم را برای الریان جهنم کنند".

مسابقه دو تیم الریان و پرسپولیس از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز دوشنبه 21 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


علی پروین

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام علی پروین به هواداران پرسپولیس قبل از بازی با الریان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..