تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شد

ساعت 24- سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به اینکه درخواست‌کنندگان استیضاح‌ وزیر آموزش و پرورش از پاسخ های وزیر در جلسه کمیسیون قانع نشدند استیضاح به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شد تا برای طرح در صحن علنی مورد تصمیم‌گیری قرار گیرد.

میرحمایت میرزاده با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش گفت : استیضاح دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز قرار داشت و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود:‌ ابتدا متقاضیان استیضاح سوالات خود را مطرح کردند و وزیر نیز پاسخ داد. اما استیضاح کننده ها از پاسخ ها قانع نشدند و بنابراین موضوع استیضاح به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شد تا برای بررسی و صحن در جلسه علنی مجلس تصمیم گیری شود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..