تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح تشکیل وزارت محیط‌زیست و منابع طبیعی در کمیسیون کشاورزی رد شد

علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز یکشنبه (20 فروردین ماه 96) با حضور سه سازمان محیط زیست، منابع طبیعی و امور اراضی و همچنین اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی در کمیسیون مطرح بود، امروز با حضور سه سازمان مذکور، این موضوع مورد بحث و رأی‌گیری قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین تصریح کرد: متأسفانه رأی‌گیری و اجماع‌نظر برای تشکیل وزارتخانه محیط زیست و منابع طبیعی از سوی اعضای کمیسیون کشاورزی رد شد. برداشت شخصی من این است که یک نگاه‌های فردی و گروهی به جای نگاه ملی باعث می‌شود چنین اتفاقاتی مانند رد موضوع تشکیل وزارت مذکور اتفاق بیفتد.

وقف‌چی ادامه داد: در بخش دیگری از نشست امروز اولویت‌ها برای تعیین برنامه‌های آتی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی مورد تشریح و تبیین قرار گرفت تا از طریق آن در راستای حل عمده مشکلات ملی به جای نگاه‌های موضعی و مقطعی بتوانیم نگاهی ملی صورت بگیرد و در رأس آن اگر طرح یا لوایحی در این راستا لازم است به مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/O5O5RQ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح تشکیل وزارت محیط‌زیست و منابع طبیعی در کمیسیون کشاورزی رد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..