تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار با پوتین، از برنامه «تیلرسون» حذف شد

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که حملات موشکی به پایگاه «الشریعات» سوریه سبب تنش‌ها در روابط آمریکا و روسیه شده، برخی خبرها از حذف برنامه دیدار وزیر خارجه دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین در سفر او به مسکو خبر می‌دهند.

روز جمعه هفته گذشته، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانسی خبری گفت که وزیر خارجه آمریکا هفته جاری به مسکو سفر می‌کند.

«ماریا زاخاروآ» در این کنفرانس با انتقاد از حملات موشکی آمریکا به پایگاه الشریعات» سوریه، به خبرنگاران تاکید کرد که «بگذارید او(رکس تیلرسون به مسکو) بیاید و بگوید که چه اقدامات عجیبی آنها انجام دادند».

پیشتر در خبرها آمده بود که وزیر خارجه آمریکا در سفر به مسکو علاوه بر دیدار با همتای روس خود، با رئیس‌جمهور روسیه هم دیدار خواهد داشت.

اما در تازه‌ترین خبرها، برخی منابع محلی از حذف برنامه دیدار تیلرسون با ولادیمیر پوتین در دستورکار دیدارهای او در سفر به روسیه خبر دادند.

هنوز مشخص نیست که حذف دیدار تیلوسون با پوتین، توسط مقامات آمریکایی انجام شده یا مقامات روسی این کار را انجام دادند.

تیلرسون زمانی که مدیر شرکت نفتی «اکسان موبیل» بود، بارها با رئیس جمهور روسیه دیدار داشته و همین موضوع انتقادات برخی سناتورها درباره روابط نزدیک او با مسکو و شخص پوتین را برانگیخته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار با پوتین، از برنامه «تیلرسون» حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..