تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی

بانک مرکزی خبر داد:

رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه مذکور با هدف تسهیل دسترسی کاربران به اطلاعات مدنظر، به‌روز رسانی زیرساخت های فنی و ارتقای ویژگی های بصری طراحی شده است. اضافه شدن قابلیت سازگاری با تلفن همراه و تبلت در اندازه های مختلف، اتصال وبگاه به سایر سامانه های مرتبط به منظور نمایش اطلاعات آنها به صورت برخط، بازنگری در ساختار محتوایی وبگاه به منظور تسریع دسترسی به اطلاعات، افزودن بخش های جدید اعم از محاسبه گر تورم، آخرین آمار و آخرین مطالب و رخدادها، از جمله ویژگی های نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی است. دسترسی به این نسخه از روز دوشنبه مورخ 21 فروردین از طریق آدرس اینترنتی www.cbi.ir امکان پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..