تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وابستگی افراطی به همسرتان از محبوبیت شما می‌کاهد

وابستگی افراطی به همسرتان از محبوبیت شما می‌کاهدمجتبی کاشانی روان‌شناس عمومی در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یکی از مواردی که موجب سردی روابط میان زوجین می‌شود، شخصیت وابسته زن است، به طوری که بیش از حد متکی به شوهر خود بوده و قادر به تصمیم گیری حتی در کوچک ترین مسایل نیست.

وی تصریح کرد: وابستگی زن تا حدودی به همسرش لازم است تا اقتدار مرد حفظ شود ولی زمانی که این وابستگی جنبه افراطی پیدا می کند که همانند ایفای نقش والد برای فرزندش شود، در این شرایط جنبه جنسی میان آن‌ها از بین می‌رود.

کاشانی افزود: از طرفی نق زدن خانم برای عدم پذیرش مسئولیت های مختلف در زندگی و سپردن آن به دوش طرف مقابل که نتیجه این امر اتکای بیش از حد به مرد می‌شود موجب کاهش جذابیت او برای همسرش  خواهد شد.

این روان‌شناس عمومی در پایان گفت: راز محبوبیت و جذابیت زوجین برای یکدیگر این است که هر یک به سهم خود در انجام کارهای مختلف زندگی و تصمیم گیری‌ها مشارکت داشته باشند و هرگز به دیگری وابستگی افراطی نداشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وابستگی افراطی به همسرتان از محبوبیت شما می‌کاهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..