تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین تیم بازیکنان ایرانی به دسته دوم سقوط می‌کند؟

به گزارش افکارنیوز،

پس از آنکه سازمان لیگ ستارگان قطر اعلام کرد که در فصل آینده جدول این لیگ 12 تیمی می شود قرار بر این شد تا در این فصل 4 تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند.

تاکنون 3 تیم سقوطش به دسته پایین قطعی شده است و الشحانیه که در این فصل رحیم زهیوی و مهرداد پولادی دو بازیکن ایرانی را داشت یکی از این تیم‌های سقوط کرده بود.

تیم الاهلی قطر که مجتبی جباری و پژمان منتظری، دو بازیکن ایرانی را در ترکیب خود دارد نیز یکی از کاندیداهای چهارم سقوط به دسته دوم است و بازی آخر آنها مقابل معیذر، سقوط کرده بازی مرگ و زندگی است.

دیدار الاهلی با معیذر قرار بود در تاریخ شنبه(26 فروردین) این هفته برگزار شود ولی با توجه به دخیل بودن 4 تیم در ماجرای سقوط به دسته پایین تر سازمان لیگ قرار بر این کرد تا بازی‌های 4 تیم الاهلی، الخور، السیلیه و العربی در یک زمان واحد در روز جمعه(25 فروردین) برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین تیم بازیکنان ایرانی به دسته دوم سقوط می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..