تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موانع اقتصادی روحانی برای حضور در انتخابات

به گزارش افکارنیوز،

 بلاتکلیفی و ابهامات موجود نسبت به سیاست های آینده آمریکا در قبال ایران بانک ها و موسسات مالی اروپایی را از سرمایه گذاری‌های بزرگی در ایران که در سر داشتند باز داشته است.

در حالی که یکی از پیشران های دولت روحانی در رقابت های آینده انتخاباتی قول های اقتصادی خواهد بود که بر مبنای توافق هسته ای وعده داده شده اند،انتقاد از توافق‌های هسته ای در این کشور بالا گرفته است.

مخالفان دولت روحانی معتقدند که اقتصاد و جایگاه سیاسی ایران در سطح داخل و بین الملل از امضای توافق هسته و اجرایی شدن برجام سود نبرده است.

در حال حاضر طرف های سیاسی در ایران به خوبی در حال بازی کردن نقش خود هستند. آنها در بازی سیاسی داخلی ایران به شدت دخیل بوده و اگر همه چیز خوب پیش برود مخالفان نیز خواهند گفت که چرخ های دموکراسی در کشور به خوبی در حال پیش روی هستند.

روحانی تا پیش از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهور آمریکا، به سیاست های دولت اوباما در قبال برجام تکیه داشت که به لغو تحریم های علیه ایران بدون بازگشت به کنگره منجر شد.

اگر روحانی در زمان اوباما فکر می کرد که جمهوری خواهان در کنگره که می خواهند توافق هسته ای را بر هم بزنند، توان انجام این کار را ندارند چرا که این مسئله اقدامی چند وجهی بوده و دولت اوباما و نمایندگان دموکرات با‌ آنها مخالف بودند، در حال حاضر ترامپ آمده است تا تمام سیاست های اوباما را دور بریزد.

بر همین اساس دو مانع بر سر راه ایران و به خصوص پیش روی روحانی قرار دارد.

اول اینکه بلاتکلیفی و نامعلوم بودن سیاست های آینده ترامپ در قبال ایران باعث شده است که شرکت های اروپایی از ورود به ایران خودداری کرده و از سرمایه گذاری های بزرگ در ایران خودداری کنند.

از سوی دیگر برخی نیز بر این باورند که سیاست های ترامپ دقیقا همان چیزی است که مخالفان توافق هسته ای در ایران می خواهند.

رهبر این کشور نیز در سخنرانی خود برای پرسنل نیروی هوایی ایران اعلام کرد ما از ترامپ تشکر می کنیم چرا که نشان دادن چهره واقعی آمریکا را برای ما آسانتر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موانع اقتصادی روحانی برای حضور در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..