تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری آئودی و پورشه در ساخت خودروی الکتریکی

سجاد حیدری
نویسنده

دو برادر ناتنی آلمانی که هر دو زیر چتر کمپانی خودروسازی فولکس واگن به کار خود ادامه می‌دهند، اخیرا از یک همکاری مشترک برای تولید یک خودروی تمام الکتریکی خبر دادند.
در حالی که هنوز هیچگونه جزییاتی از پروژه مشترک میان کمپانی خودروسازی آئودی و کمپانی خودروسازی پورشه منتشر نشده است، این دو خودروساز بزرگ آلمانی از تولید یک خودروی تمام الکتریکی صحبت می‌کنند که قرار است تا پایان سال 2025 میلادی به اتمام رسیده و وارد بازار شود.
پیش از این شنیده بودیم که کمپانی خودروسازی لامبورگینی قصد دارد با استفاده از پلتفرم پورشه "ماموریت E"، خودرویی هایپرکار تمام الکتریکی طراحی کند، ولی حالا باتوجه به تایید این دو خودروساز آلمانی یعنی آئودی و پورشه، به نظر می‌رسد کمپانی فولکس واگن برنامه‌ای گسترده‌تر دارد و علاوه بر تولید خودرویی سوپراسپرت الکتریکی برای لامبورگینی، قصد دارد یک خودروی الکتریکی سوپر اسپرت هم برای آئودی آماده کند که طبق گفته‌ها قرار است برمبنای پلتفرم معروف پورشه، یعنی پلتفرم خودروی "ماموریت E" طراحی و توسعه داده شود.
در یک بیانیه رسمی نیز هیئت مدیره پورشه اعلام کرد: ما با همکاری یکدیگر به سرعت در حال پیشرفت هستیم تا در سال‌های آینده یک بازار قوی برای پاسخگویی به مشتریان داشته باشیم. ما هرجا حس کنیم به یکدیگر نیاز داریم، از دانش فنی هم استفاده خواهیم کرد، ولی این بدان معنا نخواهد بود که یک خودروی پورشه دیگر اصالت خود را از دست داده است و ما از همین الان اعلام می‌کنیم که یک خودروی پورشه همیشه یک پورشه باقی می‌ماند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری آئودی و پورشه در ساخت خودروی الکتریکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..