تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال سخت خودرویی ها در حوزه فروش

20 / فروردین / 1396 - 11:00

میزان: در چند سال اخیر و به دنبال رکود در بازار خودرو، خودروسازان و شرکتهای واردکننده خودرو اقدام به فروش اقساطی و ارائه شرایط بسیار مناسب تخفیف، تحویل و خدمات پس از فروش محصولات خود کردند و این به نوعی مشتریان همیشه منتظر خودرو را با نوعی تغییر ذائقه در خرید مواجه کرده است.
تا چند سال پیش مشتریان خودرو عادت کرده بودند که بعد از پرداخت وجه و چند ماه انتظار خودرو تحویل بگیرند و حالا با تغییر شرایط بازار و تنوع محصولات و شرکتهای عرضه کننده خودرو، هم تحویل ها بسیار به موقع و کوتاه شده و هم شرایط فروش تقریبا با شرایط خرید مشتری قابل تغییر شده است و به نوعی این مشتریان خودرو هستند که شرایط بازار را تعیین می کنند.
در کنار این مهم باید به نکته مهم دیگری هم دقت داشت که امسال و با به ثمر رسیدن برخی از قراردادهای خودرویی، بازار با عرضه محصولات جدید و متنوع روبه رو خواهد شد و این مشتریان خودرو بیش از گذشته قدرت انتخاب محصول و شرایط خرید خواهند داشت.
به گفته بسیاری از کارشناسان، امسال سال سختی در حوزه فروش برای عرضه کنندگان خودرو و سال بسیار به یادماندنی برای مشتریان خودرو خواهد بود چرا که در کنار عرضه محصولات گذشته، خودروهای به روز و جدید هم وارد بازار می شوند و شرکتهای عرضه کننده قطعا در این رقابت شدید باید شرایط فروش خود را هم متنوع تر کنند تا سهم بازار خود را از دست ندهند.
گفتنی است با تولید و عرضه محصولات جدید پژو در ایکاپ و عرضه 3 محصول جدید در سال جاری توسط این شرکت، تولید و عرضه محصولات هیوندای در کرمان موتور، ورود احتمالی محصولات سیتروئن از سایپا کاشان به بازار و افزایش تنوع در بازار وارداتی ها توسط دی اس، میتسوبیشی، تویوتا، هیوندای، کیا، رنو، چری، نیسان و ... در کنار تولید و عرضه محصولات قبلی، قطعا سال فشرده ای در رونمایی و عرضه محصولات جدید و در کنار آن رقابت برای فروش و افزایش سهم بازار شرکتهای خودرویی خواهد بود.
در این رقابت سخت خودروسازان دولتی با توجه به سهم بالای بازار، شبکه خدمات پس از فروش گسترده و فروش بالای ارگانی وضعیت بهتر و آسانتری را نسبت به بازار فشرده وارداتی ها با این تنوع بالا و سهم بازار کوچک خواهند داشت.
بر اساس این گزارش به نوعی امسال را می توان یک معیار مناسب برای سنجش توان و تحلیل مدیران بازاریابی و فروش خودرو هم دانست، چرا که امتحان سخت امسال می تواند عیارسنج خوبی برای کارشناسان و مدیران این بخش باشد و باید دید کدام یک از انها در شطرنج پیچیده بازار امسال می تواند با تفکر و حرکات مناسب در عرصه فروش، شرکت خود را سربلند کند.
گزارش از رضا حسینی

اخبار مرتبط

تغییر قوانین شرط تغییر بازار

تغییر قوانین شرط تغییر بازار

تبعات آزادسازی دستوری قیمت خودرو

تبعات آزادسازی دستوری قیمت خودرو

مشکل بزرگ در بازار خودروی های دست دوم

مشکل بزرگ در بازار خودروی های دست دوم

عکس ها

سال سخت خودرویی ها در حوزه فروش - 0

نظرات

نام

ایمیل

متن پیام

ارسال ایمیل وارد شده اشتباه است در حال ارسال ...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال سخت خودرویی ها در حوزه فروش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..