تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان به این 6 بازیکن استقلال بیشتر اعتماد دارد

منصوریان به این 6 بازیکن استقلال بیشتر اعتماد دارد

6 بازیکن تیم فوتبال استقلال عنوان بیشترین حضور در ترکیب استقلال را از آن خود کردند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با توجه به نتایج مناسب تیم فوتبال استقلال در نیم فصل دوم بهتر است بدانیم 6 بازیکن آبی پوش عنوان بیشترین حضور در ترکیب و زمین بازی را از آن خود کردند.

امید ابراهیمی ،کاوه رضایی ،رابسون جانواریو،مهدی رحمتی ،خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی 6 بازیکنی هستند که بیشترین حضور را در ترکیب استقلال داشته اند.

ابراهیمی با 2250 دقیقه،رضایی با 2104 دقیقه،رابسون با 180 دقیقه ،مهدی رحمتی با 1620 دقیقه ،خسرو حیدری با 1412 دقیقه و فرشید اسماعیلی با 1496 دقیقه عنوان بیشترین حضور در ترکیب را از آن خود کردند.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان به این 6 بازیکن استقلال بیشتر اعتماد دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..