تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی و پخت کیک های چندش آور

کیک های عجیب کیک ترسناک سوژه های تلخ پخت کیک اشکال کیک

طراحی کیک معمولا با الهام گیری از پدیده های زیبای طبیعی یا سوژه های عاطفی و احساسی صورت می گیرد اما یک قناد با طراحی کیک با استفاده از سوژه های ترسناک باعث تعجب مردم و کاربران شبکه های اینترنتی شده است.کیک در اشکال و اندازه های دلخواه مشتریان سفارش داده می شود، اما گاهی اوقات نیز با اشکالی چندش آور و ترسناک ارائه می شود.
قنادی به نام “کاترین دی” برای تزئین شیرینی های خود به جای الهام گرفتن از زیبایی های طبیعت از سوژه های تلخ، خشن و بی رحم که هر روز در محیط کار خود با آن ها سروکار دارد استفاده می کند. کیک های که وی درست می کند نه تنها زیبایی ندارند بلکه چندش آور و ترسناک هم هستند اما به دلیل تبحر وی کاملا واقعی به نظر می رسند و این موجب شده است تا شهرت جهانی پیدا کرده و مورد توجه مردم قرار بگیرد. جالب است بدانید که وی با قرار دادن تصاویر کیک های تزئین شده در اینستاگرام 9 هزار دنبال کننده دارد.
شغل خانم دی پرستاری است و به علت حضور در بیمارستان و مشاهده مکرر صحنه های خون آلود و ناراحت کننده در روز، سراغ چنین سوژه هایی رفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا با نمونه هایی از آثار وی آشنا شوید.

منبع/باشگاه خبرنگاران

ارسال شده در 20 فروردین 1396 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی و پخت کیک های چندش آور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..