تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارضان بحرینی تجاوز آمریکا به سوریه را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه البحرین الیوم، تعدادی از گروه‌های معارض بحرینی، با صدور بیانیه‌ای، حمله آمریکا به سوریه را که همزمان با ادامه فروپاشی گروه‌های تروریستی تکفیری صورت گرفته است، محکوم کردند.

این بیانیه به امضای ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الإسلامی، جریان العمل الإسلامی، جنبش احرار البحرین، جنبش حق، و جنبش خلاص بحرین رسیده است.

در این بیانیه آمده است: تجاوز آمریکا در سایه ادامه اعتراضات در داخل این کشور علیه دونالد ترامپ و جنجال بر سر مشروعیت او برای عهده دار شدن این سمت صورت گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: حملات آمریکا، تروریسم بین‌المللی سازماندهی شده است که دولت‌ها و ملت‌های مخالف با تسلیم شدن در برابر آمریکا و ملت‌های مؤمن به مقاومت را هدف قرار می‌دهد.

معارضان بحرینی در ادامه این بیانیه خواستار مقابله با تجاوز آمریکا و مخالفت با تغییر قواعد درگیری در سوریه و منطقه شدند.

معارضان بحرینی در خصوص حمایت رژیم آل خلیفه از حمله به سوریه افزودند: بیانیه رژیم آل خلیفه به نمایندگی از ملت بحرین صادر نشده است و این بیانیه ارتباط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی را ثابت می‌کند.

رژیم آل خلیفه روز گذشته با عربستان و رژیم صهیونیستی همسو شد و از حمله موشکی آمریکا به سوریه حمایت و پشتیبانی کرد.

عربستان به عنوان اولین کشور و سپس رژیم صهیونیستی به همراه  انگلیس، ترکیه، فرانسه و برخی دیگر از کشورها از حمله آمریکا به سوریه حمایت کردند.

آمریکا بامداد  جمعه در تجاوزی آشکار، فرودگاه نظامی الشعیرات سوریه را با 59 فروند موشک از نوع توماهوک هدف قرار داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارضان بحرینی تجاوز آمریکا به سوریه را محکوم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..