تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاق مواد نفتی از جایگاه مرزی بیله‌سوار 48 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سدحجت مدنی پیش از ظهر امروز در بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: در سال 95 مقدار فروش جایگاه مرزی اعم از فروش در باک و فروش از تلمبه این جایگاه 5 میلیون و 423 هزار لیتر بوده که به طور متوسط روزانه 15 هزار لیتر فروش داشته و نسبت به سال 94 با رشد 41 روبه‌رو بوده است.

وی افزود: تردد 27 هزار خودروی سبک و سنگین در این جایگاه در این مدت  به ثبت رسیده که از این تعداد 12 هزار و 300 خودور ایرانی و 14 هزار و 500 خودرو خارجی بوده است که از جایگاه و پایانه مرزی بین‌المللی بیله‌سوار تردد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: مقدار فروش بنزین در باک خودروها 300 هزار لیتر و مقدار فروش نفتگاز در باک خودروها 4 میلیون و 723 هزار لیتر است که امیدواریم امسال نیز بتوانیم در زمینه خدمات‌رسانی به مسارفان و گردشگران در این پایانه به خوبی عمل کنیم.

مدنی گفت: میزان فروش از تلمبه جایگاه برای نفتگاز با قیمت هر لیتر 11 هزار ریال، 370 هزار  لیتر بوده است که با توجه به فروش از تلمبه در سال 94 به مقدار 115 هزار لیتر  افزایش چشمگیری و 222 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: این مقدار فروش در سایه تلاش 21 هزار و 900 نفر ساعت از همکاران منطقه اردبیل است که از ابتدای سال به صورت 36 اکیپ پنج نفره در این جایگاه حاضر بوده و در صیانت از منابع ملی کشور تلاش کرده‌اند که شایسته قدردانی است.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: مقدار مواد نفتی مکشوفه در این جایگاه در سال 95 به مقدار 5 هزار و 800 لیتر بوده که نسبت به سال 94 و با کنترل جدی و تلاش کارکنان منطقه اردبیل این مقدار با کاهش 48 درصدی روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاق مواد نفتی از جایگاه مرزی بیله‌سوار 48 درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..