تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها در پلدختر آغاز شد

نعمت اله دستیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختراظهار داشت: بر اساس قانون مراجع چهارگانه پس از پایان فرایند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها 10 روز فرصت داشته‌اند تا پاسخ استعلام نامزدها را به فرمانداری ارسال کنند.

وی افزود: براساس ماده 47 قانون فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان از 17 تا 23 فروردین به مدت یک هفته در هیئت اجرایی ادامه دارد.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعضای هیئت اجرایی موظف‌اند 24 فروردین‌ماه صورت‌جلسه بررسی صلاحیت‌ها را جهت طی مراحل بعدی بررسی صلاحیت‌ها به هیئت نظارت شهرستان
ارسال کنند.

وی بیان کرد: هیئت نظارت شهرستان نتایج بررسی صلاحیت نامزدها را اول اردیبهشت‌ماه سال جاری به هیئت اجرایی اعلام می‌کند.

دستیاری گفت: فرمانداری نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دوم اردیبهشت‌ماه سال 96 به آن‌ها اعلام می‌کند.

40 رأس گوسفند براثر تصادف در محور پلدختر ـ اندیمشک تلف شد

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درپلدختر اظهار داشت: 40 رأس گوسفند از یک گله عشایر در پلدختر امروز براثر برخورد با کامیون در جاده پلدختر- اندیمشک تلف شد.

وی افزود: یک دستگاه تریلر کامیون بنز که از پلدختر به سمت اندیمشک درحرکت بود در حوالی روستای پا علم با گله عشایر برخورد کرد که براثر این برخورد 40 رأس گوسفند از گله یک دامدار عشایر تلف شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: علت این حادثه را کارشناس تصادفات پلیس‌راه عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون اعلام کرده است.

معاون فرماندار پلدختر پس از 75 روز برکنار شد

امان‌الله بابایی پس از گذشت دو ماه و نیم که از سوی استاندار لرستان به سمت معاون فرماندار پلدختر منصوب‌شده بود برکنار شد.

امان‌الله بابایی قبل از این سمت در استاندار لرستان مشغول خدمت بود که در ابتدای بهمن‌ماه 95 به سمت معاون فرمانداری پلدختر منصوب شد و اکنون با برکناری از آن به محل کار قبلی خود بازگشت.

پیش‌ازاین در اواخر مهرماه سال گذشته علیرضا بیرانوند به سمت معاون فرماندار پلدختر منصوب شد که باگذشت سه ماه این سمت به امان‌الله بابایی رسید.

تغییرات معاونت فرمانداری پلدختر با این فواصل زمانی کوتاه به صندلی لرزانی تبدیل‌شده که گویا هر مسئول تنها دو تا سه ماه مسئولیت آن را برعهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها در پلدختر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..