تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دختر زیبای گردشگر که در تایلند ناپدید شد + عکس

تایلند

دختر زیبا که به هدف گردش به تایلند سفر کرده بود بعد از آخرین تماس تلفنی با خانواده اش ناپدید شد.

ناپدید شدن دختر جوان و زیبا در تایلند

خانواده گریس تیلور 21 ساله که چندی پیش کشورش بریتانیا را به مقصد تایلند برای سیاحت ترک کرده، بعد از آخرین تماس تلفنی دخترشان دیگر خبری از او ندارند.تایلند

تایلند

آنها می گویند:روز دو شنبه 15 فوریه، دخترمان در تماس تلفنی، وحشت زده بوده و از تعقیب توسط گروه ناشناسی می گفت که قصد ورود به محل اقامت اش را دارند. پس از این تماس دیگر خبری از دختر خانواده نشده است. خانواده تیلور علاوه بر پلیس، در فضای مجازی نیز از مردم برای پیدا کردن گریس درخواست کمک کرده اند. ضمن این تحقیقات، اینترپل نیز در جریان قرار گرفته است. هنوز با گذشت چند ماه خبری از این دختر نیست.

ناپدید شدن دختر زیبا در سفر مجردی به تایلند + عکس

4 آوریل 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دختر زیبای گردشگر که در تایلند ناپدید شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..